Είστε εδώ

Motorshow

Cupra e-Racer: Ηλεκτρικά αναβολικά για το Leon

του Σωτήριου Χάλλα

Οι γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων της SEAT μέχρι πρότινος έφεραν τα διακριτικά Cupra. Πλέον, η Cupra έχει γίνει ανεξάρτητη μάρκα και εκτός από το να περιποιείται τα μοντέλα της ισπανικής εταιρείας προχωράει και σε πιο “εξωτικές”  δημιουργίες.

Τρανή απόδειξη αποτελεί το Cupra e-Racer το οποίο μπορεί να έχει μια μακρινή συγγένεια με το Leon αλλά αυτά που ενώνουν τα δύο μοντέλα είναι πολύ λιγότερα από αυτά που τα χωρίζουν.

Πιο συγκεκριμένα, το Cupra e-Racer παίρνει κίνηση από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι αποδίδουν σταθερά 408 ίππους αλλά μπορούν στιγμιαία να φτάσουν και τους 680 ίππους. Με όλη αυτή την ισχύ το ηλεκτρικό αγωνιστικό μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3.2 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα που φτάνει τα 270 χλμ./ώρα. Βασιζόμενοι σε αυτά τα νούμερα οι Ισπανοί αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι οι επιδόσεις του είναι συγκρίσιμες με ενός βενζινοκίνητου supercar και έχουν δίκιο ως ένα βαθμό αφού η επιτάχυνσή του είναι ίδια με της Lamborghini Huracan LP610-4.

Η απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρία με 6.077 κελιά η οποία ζυγίζει 450 κιλά (το ένα τρίτο του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου) και φορτίζει σε 40 λεπτά.

Εκτός από τη θηριώδη ισχύ, πολλή δουλειά έχει γίνει και στον αεροδυναμικό τομέα ενώ στο εσωτερικό έχει προστεθεί roll cage, πολλά τμήματα έχουν αντικατασταθεί με άλλα από ανθρακονήματα, έχει τοποθετηθεί καθαρά αγωνιστικό τιμόνι και τρεις οθόνες για να παίρνει ο οδηγός όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται.

Το Cupra e-Racer θα εκτίθεται στον χώρο της SEAT στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.