Είστε εδώ

Motorshow

BMW: Παρουσίασε την ολοκαίνουρια Σειρά 3

του Σωτήριου Χάλλα

Το πιο γνωστό μοντέλο της BMW, η Σειρά 3 απέκτησε νέα γενιά και οι Βαυαροί αποφάσισαν να την παρουσιάσουν στο κοινό στο πλαίσιο της έκθεσης του Παρισιού που γίνεται στη γαλλική πρωτεύουσα 4-14 Οκτωβρίου.

Η G20 (όπως είναι ο κωδικός του νέου μοντέλου) έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις με το μήκος να φτάνει τα 4.709 χλστ. (+85 χλστ.), το πλάτος τα 1.827 χλστ. (+16 χλστ.) και το ύψος τα 1.443 χλστ. (+1 χλστ.) ενώ το μεταξόνιο φτάνει πλέον τα 2.851 χλστ. (+ 41 χλστ.).

Στη νέα γενιά εκτός από τις διαστάσεις έχει αυξηθεί κατά πολύ και ο εξοπλισμός αφού συναντάμε φώτα LED με φωτισμό στροφής, κρυφό φωτισμό στο εσωτερικό με 11 επιλογές χρωμάτων, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά αναδιπλώμενους καθρέφτες, κλιματισμό τριών ζωνών, κρύσταλλα που αυξάνουν την ηχομόνωση, σπορ δερμάτινο τιμόνι  και ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12.3 ιντσών με την οθόνη του infotainment να φτάνει τις 10.25 ίντσες.

Στον τομέα της ασφάλειας περιλαμβάνεται πληθώρα συστημάτων που όλα ανήκουν στην ομπρέλα συστημάτων Active Guard Plus. Κάποια από αυτά είναι η αυτόματη διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, το αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζού, το adaptive cruise control που μπορεί ακόμα και να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο.

Η νέα Σειρά 3 μας συστήνει και το νέο σύστημα της BMW στο οποίο μπορείς να δώσεις φωνητικές εντολές σε φυσική γλώσσα ξεκινώντας με τη φράση “Hey BMW”. Ο οδηγός μπορεί να πει, για παράδειγμα, τον προορισμό του και το GPS θα αναλάβει να τον καθοδηγήσει μέχρι εκεί ή μπορεί να πει ότι κρυώνει και αυτόματα το αυτοκίνητο θα θέσει τον κλιματισμό σε πιο υψηλή θερμοκρασία.

Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα οι έχουμε δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις και τρεις πετρελαιοκίνητες.

Στο κομμάτι της βενζίνης έχουμε τις εκδόσεις 320i και 330i που χρησιμοποιούν τον ίδιο 2λιτρο κινητήρα. Η διαφορά είναι ότι στην πρώτη περίπτωση η απόδοσή του είναι 183 ίπποι και 400 Nm ροπής ενώ στη δεύτερη η απόδοση φτάνει τους 258 ίππους και τα 400 Nm ροπής.

Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις είναι οι 318d, 320d και 330d. Οι δύο πρώτες θα είναι στα 2.0 λίτρα και θα αποδίδουν 150 και 190 ίππους αντίστοιχα ενώ η τελευταία θα έχει εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με χωρητικότητα 3.0 λίτρων και θα αποδίδει 265 ίππους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.