Είστε εδώ

Motorshow

Αυτοκίνηση 2018-BMW Σειρά 8: Ανεβαίνουν κατηγορία οι Γερμανοί

του Σωτήριου Χάλλα

Το κεντρικό έκθεμα που τραβάει την προσοχή όλων στο περίπτερο της BMW στην έκθεση Αυτοκίνηση 2018 είναι η ολοκαίνουρια Σειρά 8 με την οποία η γερμανική μάρκα ανεβαίνει κατηγορία.

Οι εξωτερικές διαστάσεις του μοντέλου είναι αξιοσέβαστες με το μήκος να φτάνει τα 4.843 χλστ. το πλάτος τα 1.902 χλστ. και το ύψος τα 1.341 χλστ. ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.822 χλστ. ωστόσο η σχεδίαση αποπνέει δυναμισμό και σε αυτό βοηθούν τόσο οι μυώδεις επιφάνειες όσο και τα δύο μεγάλα “νεφρά” στην εισαγωγή αέρα, χαρακτηριστικό όλων των BMW.

Αρχικά η Σειρά 8 είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις. Η μία (αυτή που βλέπουμε στην έκθεση) είναι η 840d xDrive με τον 3.0 λίτρων 6κύλινδρο TwinPower Turbo πετρελαιοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 320 ίππους και 680 Nm ροπής που επιτρέπει το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε 4.9 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη επιλογή είναι η M850i xDrive με τον 4.4 λίτρων, V8, twin-turbo βενζινοκινητήρα που αποδίδει 530 ίππους και 750 Nm ροπής. Με αυτόν τον κινητήρα για τ πρώτα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 3.7 δευτερόλεπτα.

Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων με την ονομασία Steptronic Sport το οποίο έχει νέο λογισμικό και υδραυλικό σύστημα αλλαγής ώστε να πραγματοποιεί πιο γρήγορες αλλά και πιο απαλές αλλαγές προσφέροντας ταυτόχρονα και καλύτερη αποδοτικότητα.

Στον στάνταρντ εξοπλισμό υπάρχει προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους αποσβεστήρες καθώς και ενεργή τετραδιεύθυνση που η εταιρεία ονομάζει BMW’s Integral Active Steering. Φυσικά υπάρχει και πληθώρα συστημάτων ασφαλείας όπως το ενεργό Cruise Control που μπορεί να σταματάει και να ξεκινάει το αυτοκίνητο, η υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, η υποβοήθηση παρκαρίσματος, κ.α.

Στο εσωτερικό υπάρχει μία οθόνη 10.25 ιντσών για το σύστημα infotainment η οποία ελέγχεται μέσω αφής, με χειρονομίες στον αέρα αλλά και από το χειριστήριο του iDrive. Ακόμα υπάρχει μία οθόνη 12.3 ιντσών που έχει αντικαταστήσει τον πίνακα οργάνων και είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη.

Φυσικά σε όλες τις επιφάνειες ξεχωρίζουν τα πολυτελή υλικά με τον επιλογέα του κιβωτίου να συγκεντρώνει το περισσότερο ενδιαφέρον καθώς είναι κατασκευασμένος από γυαλί.

Μπορεί η Σειρά 8 να είναι το πιο πολυτελές μοντέλο της BMW όμως η εταιρεία ισχυρίζεται ότι μπορεί να προσφέρει και έντονες οδηγικές συγκινήσεις σε όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι της.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.