Είστε εδώ

Motorshow

Αυτοκίνηση 2017: VW Tiguan: Περισσότερη τεχνολογία και πολυτέλεια

του Σωτήριου Χάλλα

Η VW πριν λίγο καιρό παρουσίασε τη νεότερη γενιά του Tiguan και τώρα στην έκθεση "Αυτοκίνηση 2017" δίνει την ευκαιρία στο ελληνικό κοινό να το δει από κοντά για πρώτη φορά.

Το νέο Tiguan, σχεδιαστικά διαφέρει εντελώς από το προηγούμενο.

Ακολουθεί τo νέο ύφος που έχει θεσπίσει η γερμανική εταιρεία που δίνει έμφαση στα παραλληλόγραμμα σχήματα.

Επιπλέον το νέο Tiguan, που είναι χτισμένο πάνω στην καινούργια πλατφόρμα MQB του γερμανικού ομίλου, έρχεται 53 κιλά ελαφρύτερο από το απερχόμενο.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις σε μήκος x πλάτος x ύψος, για το νέο Tiguan είναι 4.486 χλστ. x 1.839 χλστ. x 1.632 χλστ. με χώρο αποσκευών 520 λίτρων και με στάνταρ ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών έναντι 4.425 χλστ. x 1.810 χλστ. x 1.700 χλστ. με 470 λίτρα στο πορτ μπαγκάζ και με ζάντες 16 ιντσών.

Με το νέο Tiguan η VW εναγκαλίζεται την πολυτελή πλευρά της αυτοκίνησης κι αυτό δεν κρύβεται. Η υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, και το φροντισμένο στη λεπτομέρεια εσωτερικό δίνουν αυτό το μήνυμα.

Το αυτοκίνητο είναι σαφώς πιο άνετο από το προηγούμενο, καθώς τώρα υπάρχουν περισσότεροι χώροι για όλους τους επιβάτες.

Άνετη και η θέση του οδηγού, με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.

To αυτοκίνητο πατάει καλά, σταθερά και λόγω αναρτήσεων αλλά και λόγω του ότι οι τροχοί βρίσκονται στα τέσσερα άκρα του αμαξώματος.

Θα θέλαμε ίσως κάπως πιο βαρύ το σύστημα διεύθυνσης.

Ο κινητήρας κινεί με άνεση το αυτοκίνητο, στις διαδρομές μας δε σε χωμάτινες επιφάνειες και με πλήρες φορτίο το Tiguan συμπεριφερόταν σαν ένα κομμάτι μέταλλο τόσο στις ευθείες όσο και στις αλλαγές κατεύθυνσης. Απουσία στρεβλώσεων και ολοφάνερη η προσεγμένη κατασκευή.

Το νέο Tiguan έρχεται με πλούσιο εξοπλισμό ακόμα και στη βασική του έκδοση και ανακατεύει πάλι την τράπουλα στη μεσαία κατηγορία των SUV με δυνατά χαρτιά του την γκάμα των κινητήρων, την τεχνολογία και την περισσότερη πολυτέλεια από τις προηγούμενες εκδόσεις.

Οι τιμές στην βασική έκδοση με τον κινητήρα 1.4 TSI με τους 125 ίππους αρχίζουν από τα 27.300 ευρώ και με τους 150 από τα 33.200 ευρώ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.