Είστε εδώ

MotoGP

Βαλεντίνο Ρόσι: Μέχρι πότε θα συνεχίσει να τρέχει;

του Σωτήριου Χάλλα

Ξεκινάει το πρωτάθλημα του MotoGP για το 2018 και λίγο πριν οι καλύτεροι αναβάτες του κόσμου πάρουν τη θέση τους στο grid για τον πρώτο αγώνα στην πίστα του Losail στο Κατάρ ο πιο διάσημος μεταξύ των αναβατών και έναςς από τους πιο επιτυχημένους στην ιστορία του θεσμού υπέγραψε νέο συμβόλαιο.

Μιλάμε φυσικά για τον Βαλεντίνο Ρόσι, τον “γιατρό” με το νούμερο 46 ο οποίος παρά τα 39 του χρόνια ανανέωσε το συμβόλαιό του για δύο επιπλέον χρόνια με τη Yamaha και έτσι θα τον βλέπουμε να αγωνίζεται μέχρι και κτο 2020. Μπορεί το συμβόλαιο του αναβάτη από το Ουρμπίνο της Ιταλίας να έληγε στο τέλος της φετινής σεζόν όμως φαίνεται ότι και οι δύο πλευρές ήθελαν την επέκταση της συνεργασίας οπότε δεν περίμεναν πρώτα να τελειώσει.

Η ανανέωση αυτή σημαίνει ότι ο Ρόσι θα τρέχει μέχρι τα 41 του. Ο τελευταίος οδηγός που συμμετείχε στο MotoGP έχοοντας κλείσει τα 40 ήταν ο Κόλιν Έντουαρντς το 2014. Με την ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου ο Ρόσι “εξομολογήθηκε” πως όταν υπέγραφε το τελευταίο του συμβόλαιο με τη Yamaha τον Μάρτιο του 2016 αναρωτιόταν αν θα ήταν και το τελευταίο του γενικά στο MotoGP. Ωστόσο δήλωσε ότι είναι πολύ χαρούμενος που η Yamaha του δίνει την ευκαιρία να συνεχίσει να οδηγεί την M1, κάτι που του δίνει πολλή χαρά και ότι συνεχίζει να έχει τον ίδιο πόθο για επιτυχία.

Η συνεργασία μεταξύ Yamaha και Ρόσι μόνο επιτυχημένη μπορεί να θεωρηθεί αφού μαζί έχουν κατακτήσει 56 νίκες στο MotoGP και τους τίτλους του 2004, του 2005, του 2008 και του 2009.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.