Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Ισπανίας: Ανεξέλεγκτος Μαρκέθ

του Σωτήριου Χάλλα

Η πίστα της Χερέθ υποδέχτηκε τους αναβάτες του MotoGP για τον τέταρτο αγώνα της χρονιάς τον οποίο ο αναβάτης της Honda, Μαρκ Μαρκέθ κατάφερε να κερδίσει και να βρεθεί ταυτόχρονα στην κορυφή της βαθμολογίας.

Αν και ο Ισπανός ξεκινούσε από την 5η θέση φάνηκε από την πρώτη στιγμή ότι θα ήταν δύσκολο για τους υπόλοιπους αναβάτες να αντισταθούν στις επιθέσεις του.

Αυτός που έκανε την καλύτερη εκκίνηση ήταν ο Χόρχε Λορένθο (Ducati) ο οποίος κατάφερε από την 4η θέση να βρεθεί στην 1η ενώ αντίθετα ο Κράτσλοου (LCR Honda) που ξεκινούσε από την pole position βρέθηκε 4ος καθώς εκτός από τον Λορένθο τον πέρασαν και οι Ζαρκό (Yamaha Tech 3) και Πεντρόσα (Honda) και λίγο μετά έχασε μία ακόμα θέση, αυτή τη φορά από τον Μαρκέθ.

Στις πιο πίσω θέσεις ο Ντοβιτσιόζο με την έτερη Ducati προσπαθούσε να κερδίσει θέσεις καθώς εκκινούσε 8ος ενώ το ίδιο προσπαθούσε να κάνει και ο Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha). Πριν καν ολοκληρωθεί ο 1ος γύρος είχαμε την πρώτη εγκατάλειψη από τον Αλέιξ Εσπαργκάρο (Aprilia).

Ο Μαρκέθ μπροστά συνέχισε να πιέζει και έτσσι στον 3ο γύρο κατάφερε να βρεθεί στη 2η θέση πίσω μόνο από τον Λορένθο τον οποίο τελικά κατάφερε να περάσει στον 8ο γύρο. Κάπου εκεί άρχισαν να παγιώνονται κάποιες θέσεις καθώς πίσω από τον Μαρκέθ ακολουθούσαν σε ολοένα και μεγαλύτερη απόσταση οι Λορένθο, Ντοβιτσιόζο Πεντρόσα οι οποίοι είχαν σχηματίσει ένα δικό τους group με έντονες μάχες ενώ πιο πίσω ήταν οι Ζαρκό (Yamaha Tech 3), Ιανόνε (Suzuki), Πετρούτσι (Pramac Ducati) και Ρόσι (Yamaha).

Όλα αυτά όμως άλλαξαν όταν η μάχη των τριών αναβατών που πάλευαν για τη 2η θέση κατέληξε σε εγκατάλειψη και των τριών. Στη στροφή 6 ο Ντοβιτσιόζο επιτέθηκε στον Λορένθο και κατάφερε να τον περάσει χάνοντας όμως τη γραμμή του οπότε αναγκάστηκε να ανοίξει την τροχιά του. Ο Λορένθο προκειμένου να ξαναπεράσει μπροστά έκλεισε τη δική του γραμμή προς το εσωτερικό της στροφής όμως εκεί ήταν ο Πεντρόσα ο οποίος θέλησε να εκμεταλλευτεί την εσωτερική μάχη μεταξύ των δύο αναβατών της Ducati. Το αποτέλεσμα ήταν να χτυπήσουν ο Πεντρόσα με τον Λορένθο με τον Ισπανό της Honda να βρίσκεται ξαφνικά στον αέρα ενώ η μοτοσυκλέτα του Λορένθο βρέθηκε να γλιστράει στην άσφαλτο χτυπώντας εκείνη του Ντοβιτσιόζο.

Αυτή η τριπλή εγκατυάλειψη χάρισε τη 2η θέση στον Ζαρκό ο οποίος βρέθηκε ανέλπιστα εκεί και την 3η θέση στον Ιανόνε ο οποίος κινδύνευσε να τη χάσει καθώς για μερικούς γύρους ήταν πίσω από τον Πετρούτσι όμως τελικά ανέκτησε τη θέση του και βρέθηκε για δεύτερη συνεχή φορά στο podium.

Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του ισπανικού Γκραν Πρι στη Χερέθ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.