Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Γαλλίας: Η "βασιλεία" του Μαρκέθ συνεχίζεται

του Σωτήριου Χάλλα

Στην πίστα του Λε Μαν οι περίπου 105.000 Γάλλοι θεατές είχαν την ελπίδα ότι θα δουν ένα καλό αποτέλεσμα από τον συμπατριώτη τους, Ζοάν Ζαρκό, μετά την pole position που κατέκτησε ο αναβάτης της Yamaha Tech το Σάββατο.

Ωστόσο, η εικόνα του Ζαρκό δεν ήταν πολύ καλή στην εκκίνηση αφού έφυγε άσχημα χάνοντας την πρώτη θέση από τον Χόρχε Λορένθο (Ducati) καταφέρνοντας ωστόσο να κρατήσει τη δεύτερη θέση. Η εεκίνηση του Λορένθο ήταν η πιο εντυπωσιακή όλων καθώς κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε από την έκτη.

Πολύ καλά ξεκίνησαν και οι Ντοβιτσιόζο (Ducati) και Πετρούτσι (Pramac Ducati) οι οποίοι βρέθηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση. Κακή εκκίνηση έκανε και ο Μαρκ Μαρκέθ (Honda) ο οποίος μπορεί να ξεκινούσε από τη δεύτερη θέση όμως έπεσε στην πέμπτη.

Ο Ντοβιτσιόζο ήταν αυτός που έδειξε να έχει την πιο μαχητική διάθεση έτσι μετά από λίγο πέρασε τον Ζαρκό για τη δεύτερη θέση και στον τέταρετο γύρο κατάφερε να περάσει και τον Λορένθο παίρνοντας την πρωτοπορία του αγώνα ωστόσο δεν πρόλαβε να το απολαύσει καθώς λίγα μέτρα μετά είχε πτώση που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει.

Μετά από αυτό η πρώτη τριάδα ήταν Λορένθο, Ζαρκό και Μαρκέθ με τον Ισπανό να πιέζει τον Γάλλο για τη δεύτερη θέση ωστόσο και αυτή η μάχη θα είχε άδοξο τέλος αφού στον έκτο γύρο ο Ζαρκό έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και έπεσε απογοητεύοντας το γαλλικό κοινό.

Με αυτόν τον τρόπο στη δεύτερη θέση προάχτηκε ο Μαρκέθ και στην τρίτη ο Πετρούτσι όμως ο Λορένθο δεν είχε καλό ρυθμό με συνέπεια να δεχτεί σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα τις προσπεράσεις των Μαρκέθ, Πετρούτσι και Ρόσι (Yamaha) ο οποίος με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να βρεθεί σε θέση βάθρου.

Από αυτό το σημείο και μετά δεν υπήρξαν αλλαγές στην κορυφή παρά το γεγονός ότι οι διαφορές μεταξύ των ναβατών παρέμεναν σταθερά κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα ενώ και στις πιο πίσω θέσεις οι μάχες ήταν πολύ λίγες.

Με αυτή τη νίκη ο Μαρκέθ έφτασε τις 38 ισοφαρίζοντας εκείνες του Κέισι Στόουνερ και ανέβηκε στην πέμπτη θέση μεταξύ των αναβατών με τις περισσότερες νίκες.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.