![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/4/13/photon24871f65055.jpg?itok=lmTqghm7)
Ο Μαρκ Μαρκέθ βρέθηκε στο κέντρο του ενδιαφέροντος στο Γκραν Πρι της Αργεντινής λόγω της ιδιαίτερα επιθετικής συμπεριφοράς του μέσα στην πίστα κάτι που οδήγησε στο να δεχτεί τρεις φορές ποινή.
Και αν για την πρώτη δε φέρει μερίδιο ευθύνης μιας και η μηχανή έσβησε χωρίς δική του υπαιτιότητα, για τις άλλες δύο ποινές οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι έφταιγε γι’ αυτό και του τις επέβαλαν. Ποια είναι, όμως, η άποψή του για τα συμβάντα της Αργεντινής.
Όταν ρωτήθηκε ο Ισπανός αναβάτης τι θα άλλαζε αν είχε τη δυνατότητα να τρέξει από την αρχή τον αγώνα η απάντησή του ήταν ότι δε θα έκανε κάτι με άλλο τρόπο γιατί δε θεωρεί ότι έκανε κάποιο λάθος. Η άποψή του αυτή περιλαμβάνει και τις επαφές που είχε με τον Αλέιξ Εσπαργκάρο και τον Βαλεντίνο Ρόσι με τη δεύτερη επαφή να οδηγεί στην πτώση του Ιταλού.
Τα επιχειρήματα του Ισπανού είναι ότι μετά το συμβάν της εκκίνησης ένιωθε την ανάγκη να δώσει το 100% και κατά συνέπεια πίεζε συνεχώς στο όριο και ότι αντίστοιχα συμβάντα υπήρχαν και μεταξύ άλλων αναβατών όπως του Ζάρκο και του Πεντρόσα στην ίδια, μάλιστα στροφή.
Ο ίδιος θεωρεί ότι είναι φυσιολογικό ενίοτε να υπάρχουν επαφές και δε θεωρεί ότι η οδήγησή του ήταν επικίνδυνη ή αντιαθλητική.
Βέβαια, με τη λήξη του αγώνα δέχτηκε ποινή 30 δευτερολέπτων η οποία τον έριξε στη 18η θέση με συνέπεια να μην πάει κανένα βαθμό και να βρίσκεται 18 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος και νικητή του Γκραν Πρι Αργεντινής, Καλ Κράτσλοου.