Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Αργεντινής: "Δεν έκανα κάποιο λάθος", λέει ο Μαρκέθ

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Μαρκ Μαρκέθ βρέθηκε στο κέντρο του ενδιαφέροντος στο Γκραν Πρι της Αργεντινής λόγω της ιδιαίτερα επιθετικής συμπεριφοράς του μέσα στην πίστα κάτι που οδήγησε στο να δεχτεί τρεις φορές ποινή.

Και αν για την πρώτη δε φέρει μερίδιο ευθύνης μιας και η μηχανή έσβησε χωρίς δική του υπαιτιότητα, για τις άλλες δύο ποινές οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι έφταιγε γι’ αυτό και του τις επέβαλαν. Ποια είναι, όμως, η άποψή του για τα συμβάντα της Αργεντινής.

Όταν ρωτήθηκε ο Ισπανός αναβάτης τι θα άλλαζε αν είχε τη δυνατότητα να τρέξει από την αρχή τον αγώνα η απάντησή του ήταν ότι δε θα έκανε κάτι με άλλο τρόπο γιατί δε θεωρεί ότι έκανε κάποιο λάθος. Η άποψή του αυτή περιλαμβάνει και τις επαφές που είχε με τον Αλέιξ Εσπαργκάρο και τον Βαλεντίνο Ρόσι με τη δεύτερη επαφή να οδηγεί στην πτώση του Ιταλού.

Τα επιχειρήματα του Ισπανού είναι ότι μετά το συμβάν της εκκίνησης ένιωθε την ανάγκη να δώσει το 100% και κατά συνέπεια πίεζε συνεχώς στο όριο και ότι αντίστοιχα συμβάντα υπήρχαν και μεταξύ άλλων αναβατών όπως του Ζάρκο και του Πεντρόσα στην ίδια, μάλιστα στροφή.

Ο ίδιος θεωρεί ότι είναι φυσιολογικό ενίοτε να υπάρχουν επαφές και δε θεωρεί ότι η οδήγησή του ήταν επικίνδυνη ή αντιαθλητική.

Βέβαια, με τη λήξη του αγώνα δέχτηκε ποινή 30 δευτερολέπτων η οποία τον έριξε στη 18η θέση με συνέπεια να μην πάει κανένα βαθμό και να βρίσκεται 18 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος και νικητή του Γκραν Πρι Αργεντινής, Καλ Κράτσλοου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.