Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Αργεντινής: Άπιαστος Μαρκέθ, εντυπωσιακός Ρόσι

του Σωτήριου Χάλλα

Έντονες μονομαχίες είχε το Γκραν Πρι Αργεντινής, ο δεύτερος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος του MotoGP, όμως καμία από αυτές δεν αφορούσε την πρώτη θέση αφού ο Μαρκ Μαρκέθ έκανε πολύ καλή εκκίνηση από την pole position και στη συνέχεια “εξαφανίστηκε”.

Πίσω του οι Ρόσι, Μίλερ και Ντοβιτσιόζο μάχονταν για τη δεύτερη θέση κάνοντας συνεχείς προσπεράσεις μεταξύ τους. Αρχικά το τοπίο φάνηκε να ξεκαθαρίζει υπέρ του αναβάτη της Ducati όμως ο Ρόσι αντεπιτέθηκε. Μπορεί σε όλη τη διάρκεια του αγώνα να ήταν στην τρίτη θέση όμως στην 7η στροφή του τελευταίου γύρου κατάφερε να περάσει και να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Με τον Ρόσι και τον Ντοβιτσιόζο να έχουν ξεμακρύνει ο Μίλερ μπλέχτηκε σε ακόμα μία τριπλή μονομαχία με τους Μορμπιντέλι και Πετρούτσι για τις θέσεις 4, 5 και 6. Τελικά κατάφερε να επικρατήσει. Ρόλο στην επικράτησή του έπαιξε το γεγονός ότι ο Μορμπιντέλι έπεσε επάνω στον Βινιάλες θέτοντας και τους δύο εκτός αγώνα. Έτσι, στις θέσεις 5 και 6 τερμάτισαν οι Ρινς και Πετρούτσι με τον αναβάτη της Suzuki να έχει κάνει πολύ καλό αγώνα αφού εκκινούσε από τη 16η θέση.

Η πρώτη δεκάδα συμπληρώθηκε με τους Νακαγκάμι, Κουαρταράρο, Αλέιξ Εσπαργκάρο και Πολ Εσπαργκάρο.

Το επόμενο Γκραν Πρι θα γίνει στο Τέξας στην πίστα Circuit of the Americas το τριήμερο 12 – 14 Απριλίου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.