Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Αραγονίας: Ο Μάρκεθ κυριάρχησε στην πίστα του

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι της Αραγονίας μας επιφύλασσε μάχες μέχρι το τέλος με τον Μαρκ Μάρκεθ να παίρνει τη νίκη έπειτα από μονομαχία διαρκείας με τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο στην πίστα που η δέκατη στροφή φέρει το όνομά του.

Στην εκκίνηση οι τρεις πρώτοι έφυγαν δυνατά όμως στην πρώτη στροφή ο Χόρχε Λορένθο γλίστρησε και είχε μια εντυπωσιακή πτώση η οποία είχε ως συνέπεια να εγκαταλείψει τον αγώνα και να μεταφερθεί στο ιατρικό κέντρο της πίστας με ασθενοφόρο.

Αυτό άφησε ανοιχτό το χώρο στους Μαρκέθ και Ντοβιτσιόζο να διεκδικήσουν τη νίκη όμως δεν είχαν υπολογίσει τις δύο Suzuki των Ιανόνε και Ρινς οι οποίοι ακολουθούσαν από πολύ κοντά τους αναβάτες των Honda και Ducati.

Όσο περνούσαν οι γύροι η τετράδα των κορυφαίων απομακρυνόταν με τις διαφορές μεταξύ τους άλλοτε να ανοίγουν και άλλοτε να μειώνονται χωρίς κάποιος να μπορέσει να βρει το κάτι παραπάνω.

Περίπου στη μέση του αγώνα οι μάχες έγιναν πιο έντονες καθώς οι Μάρκεθ, Ντοβιτσιόζο και Ρινς άλλαζαν συνεχώς θέσεις μεταξύ τους. Τελικά αυτός που κατάφερε να επικρατήσει ήταν ο Μάρκεθ ο οποίος 4 γύρους πριν το τέλος του αγώνα πέρασε τον Ιταλό της Ducati για τελευταία φορά αφού από εκείνο το σημείο και μετά κράτησε την πρωτοπορία και προς το τέλος του αγώνα κατάφερε να χτίσει και μια μικρή διαφορά της τάξης των 0.7 δευτερολέπτων.

Τελικά στο τρίτο σκαλί του βάθρου βρέθηκε ο Ιανόνε με τον Ρινς να τερματίζει τέταρτος. Στην πέμπτη θέση βρέθηκε ο Ντάνι Πεντρόσα με τη δεύτερη Honda ενώ εντύπωση προκάλεσε ο Αλέιξ Εσπαργκάρο που έφερε την Aprilia στην έκτη θέση, μπροστά από τον Ντανίλο Πετρούτσι. Εξ’ ίσου εντυπωσιακός ήταν και ο αγώνας του Ρόσι ο οποίος μπορεί στις κατατακτήριες να περιορίστηκε στη 18η θέση όμως στον αγώνα κατάφερε να σκαρφαλώσει μέχρι την 8η. Μίλερ και Βινιάλες έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.

Με αυτή τη νίκη ο Μάρκεεθ άνοιξε τη διαφορά από τον δεύτερο Ντοβιτσιόζο στους 72 βαθμούς και πλέον είναι αδιαμφισβήτητο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.