Είστε εδώ

MotoGP

Γκραν Πρι Αμερικής: Δώδεκα στροφές ήταν αρκετές για τον Μαρκέθ

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι Αμερικής, σε όποια πίστα και αν γίνεται είναι το δυνατό σημείο του Μαρκ Μαρκέθ (Honda) και το φετινό που έγινε στο Ώστιν του Τέξας δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.

Ο Ισπανός αναβάτης μπορεί να έκανε τον ταχύτερο γύρο στις κατατακτήριες όμως λόγω ποινής ξεκινούσε από την τέταρτη θέση ωστόσο χρειάστηκε μόλις 12 στροφές για να βρεθεί στην πρωτοπορία του αγώνα. Από εκείνο το σημείο και μετά έκανε έναν μοναχικό αγώνα χωρίς να απειληθεί ποτέ ενώ έφτασε να προηγείται ακόμα και με 7 δευτερόλεπτα.

Ο άνθρωπος που τον έβλεπε γύρο με το γύρο να ξεμακραίνει ήταν ο Μάβερικ Βινιάλες (Yamaha) ο οποίος παρά το γεγονός ότι ξεκινούσε από την πρώτη θέση μετά την πρώτη στροφή βρέθηκε να είναι τρίτος αλλά λίγο μετά ανέβηκε στη δεύτερη θέση στην οποία και τερμάτισε.

Για να ανέβει στη δεύτερη θέση χρειάστηκε να περάσει τον Ιανόνε (Suzuki) ο οποίος βρέθηκε μετά την πρώτη στροφή στην κορυφή αλλά σύντομα είδε τους Μαρκέθ και Βινιάλες να τον προσπερνούν. Ωστόσο, ο Ιταλός αναβάτης ήταν πολύ χαρούμενος με την τρίτη θέση καθώς αποτελεί το πρώτο βάθρο που κατακτά με τη Suzuki και μάλιστα σε μια πίστα που δεν ταιριάζει ιδιαίτερα στη μοτοσυκλέτα του.

Μετά τις εναλλαγές που έγιναν στις μπροστά θέσεις στους πρώτους γύρους του αγώνα τα πράγματα είχαν ηρεμήσει και μόνο κάποιες πτώσεις και κάποιες μάχες για πιο πίσω θέσεις διατηρούσαν το ενδιαφέρον ενώ μοναχικό αγώνα είχε και ο Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha) που τερμάτισε στην τέταρτη θέση χωρίς να απειλήσει και χωρίς να απειληθεί. Μία μάχη που ξεχώρισε ήταν αυτή για την πέμπτη θέση μεταξύ των Ζαρκό (Yamaha Tech 3), Πεντρόσα (Honda) και Ντοβιτσιόζο (Ducati).

Η κατάληξη αυτής της μάχης που κράτησε μέχρι την τελευταία στροφή βρήκε στην πέμπτη θέση τον αναβάτη της Ducati, στην έκτη τον Γάλλο της Yamaha Tech 3 και στην έβδομη τον αναβάτη της Honda. Πίσω τους τη δεκάδα έκλεισαν οι Ραμπάτ (Avintia Ducati), Μίλερ (Pramac Ducati) και Αλέιξ Εσπαργκάρο (Aprilia).

Πτώση είχε ο Ρινς (Suzuki) που κατάφερε να συμπληρώσει μόλις 10 γύρους στον αγώνα και οι Σαϊαρίν (Yamaha Tech 3) και Άμπραχαμ (Angel Nieto Ducati) οι οποίοι κατάφεραν να συμπληρώσουν 12 γύρους. Εκτός αγώνα λόγω πτώσης κινδύνευσε να βρεθεί και ο Κράτσλοου όμως κατάφερε να συνεχίσει αλλά δεν μπόρεσε να πετύχει κάτι καλύτερο από τη 18η θέση.

Με αυτή τη πέμπτη θέση ο Ντοβιτσιόζο κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος μόλις 1 βαθμό μπροστά από τον Μαρκέθ και μόλις 5 από τον Βινιάλες.

Να σημειώσουμε ότι αυτή η νίκη του Μαρκέθ είναι η έκτη συνεχόμενη στην πίστα του Τέξας και η δέκατη συνεχόμενη στην Αμερική μαζί με τις νίκες σε Ινδιανάπολη και Λαγκούνα Σέκα.

Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα του Γκραν Πρι Αμερικής.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.