Είστε εδώ

F1

Williams: Κι άλλος μπαμπάς αγοράζει ομάδα για το γιο του;

του Σωτήριου Χάλλα

Η κατάσταση στη Williams είναι η χειρότερη από το 1977 που συμμετείχε για πρώτη φορά σε αγώνα της Formula 1 και πληθαίνουν οι φωνές που θέλουν τους ανθρώπους της βρετανικής ομάδας να εξετάζουν το ενδεχόμενο πώλησης.

Με την αλλαγή στους υβριδικούς κινητήρες το 2014 η Williams αναγεννήθηκε κατακτώντας την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών τις χρονιές 2014-2015 και την πέμπτη θέση τις χρονιές 2016-2017. Βασικός παράγοντας αυτής της ανάκαμψης ήταν η χρήση των κινητήρων της Mercedes οι οποίοι είχαν εμφανές πλεονέκτημα ισχύος σε σχέση με τους υπόλοιπους. Ωστόσο, από το 2018 η εικόνα αντιστράφηκε εντελώς με την ομάδα του Grove να πέφτει στη δέκατη και τελευταία θέση ενώ η εικόνα της δείχνει ότι το ίδιο θα συμβεί και φέτος.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του εξωτερικού, ο άνθρωπος που δείχνει το πιο έντονο ενδιαφέρον για την αγορά της ομάδας είναι ο Ρώσος επιχειρηματίας Ντμίτρι Μαζεπίν. Πρόκειται για τον πατέρα του Νικίτα Μαζεπίν ο οποίος αγωνίζεται στην F2 με την ομάδα ART Grand Prix.

Ο Ντμίτρι Μαζεπίν είναι επιχειρηματίας ο οποίος μεταξύ άλλων είναι κάτοχος του 20% της ρωσικής χημικής βιομηχανίας Uralkali. Μάλιστα, το ενδιαφέρον του για την αγορά ομάδας στη Formula 1 δεν προέκυψε τώρα αφού είχε προσπαθήσει να πάρει τη Force India το καλοκαίρι του 2018, όμως η εταιρεία που διαχειριζόταν την τύχη της ομάδας επέλεξε το επενδυτικό fund του Λόρενς Στρολ. Ο Ρώσος θεώρησε ότι έγιναν παρατυπίες στη διαδικασία επιλογής και έχει κινηθεί νομικά εναντίον της εταιρείας διαχείρισης, με την υπόθεση αυτή να μην έχει κλείσει ακόμα.

Παρά την έντονη φημολογία και τα δημοσιεύματα, εκπρόσωπος της Uralkali δήλωσε ότι δεν ισχύει τίποτα και ότι η Uralkali δεν είχε κανενός είδους διαπραγματεύσεις σχετικά με την απόκτηση της ομάδας της Williams.

Βέβαια, από τη μία οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ίδιος ο Ντμίτρι Μαζεπίν βρέθηκε στο Γκραν Πρι της Κίνας προκειμένου να έχει επαφές με τους Βρετανούς, ενώ δεν πρέπει να παραβλέψουμε και τους ιστορικούς δεσμούς που συνδέουν τον γιο του, Νικίτα, ο οποίος πριν αναλάβει το ρόλο του δοκιμαστή για τη Force India, το 2016, είχε τον ίδιο ρόλο στη Williams.

Το ενδιαφέρον της οικογένειας Μαζεπίν για την αγορά της Williams δείχνει ότι η Formula 1 γίνεται ολοένα και περισσότερο ένα άθλημα για πλούσιους. Πάντα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ήταν ακριβό σπορ όμως είναι πάρα πολλές οι περιπτώσεις όπου το ταλέντο και τα αποτελέσματα στις πιο μικρές κατηγορίες ήταν αρκετά. Πλέον, με τις περιπτώσεις όπως του Στρολ και του Μαζεπίν, φαίνεται ότι γίνεται ακόμα πιο δύσκολο για έναν οδηγό να μπει σε κάποιο κόκπιτ αν δεν είναι πλούσιος ή δεν έχει επαρκές ποσό από χορηγίες.

Μένει να δούμε αν οι πληροφορίες θα επιβεβαιωθούν στο μέλλον και αν η οικογένεια Μαζεπίν θα είναι αυτή που θα σώσει τη μοίρα της Williams.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.