![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/29/photon28385f75362.jpg?itok=zQ_beIRY)
Το 2018 ήταν μία δύσκολη χρονιά για τη Williams όμως το 2019 εξελίσσεται σε μία καταστροφική χρονιά με το μονοθέσιο να μην έτοιμο εγκαίρως για τις χειμερινές δοκιμές και την απόδοσή του να είναι κατά πολύ χειρότερη από όλες τις υπόλοιπες ομάδες.
Στα προβλήματα της ομάδας ήρθε να προστεθεί και η αποχώρηση του τεχνικού διευθυντή Πάντι Λόου, για τον οποίο πολλοί που πίστευαν ότι ίσως να κατάφερνε να αντιστρέψει την κακή πορεία, δεδομένης της επιτυχίας του σε άλλες ομάδες της Formula 1 αλλά και σε παλιότερα πέρασμά του από το Grove.
Έχοντας ανάγκη από κάποιο δυνατό όνομα στο τεχνικό τμήμα η Williams στράφηκε σε έναν παλιό γνώριμο ο οποίος ήταν στο δυναμικό της ομάδας από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής της μέχρι και το 2012, τον Σερ Πάτρικ Χεντ.
Ο Βρετανός ήταν ο ένας εκ των δύο ιδρυτών της ομάδας το 1977 με ποσοστό 30% (ο άλλος ήταν ο ίδιος ο Σερ Φρανκ Γουίλιαμς). Στη συνέχεια ανέλαβε τη σχεδίαση των μονοθεσίων με πολλά από αυτά να κατακτούν νίκες και πρωταθλήματα ενώ στην πορεία ανέλαβε το ρόλο του τεχνικού διευθυντή. Με τον Χεντ στο τιμόνι του τεχνικού τμήματος η Williams έγινε μία από τις πιο ιστορικές ομάδες της Formula 1 έχοντας κατακτήσει 9 πρωταθλήματα κατασκευαστών, 7 πρωταθλήματα οδηγών και 114 νίκες.
Πλέον ο καταξιωμένος μηχανικός επιστρέφει στην ομάδα της οποίας κατέχει ακόμα μερίδιο ως τεχνικός σύμβουλος για να τη βοηθήσει να σταθεί και πάλι στα πόδια της.
Ωστόσο, είναι πολύ μεγάλο ερωτηματικό αν ο Χεντ είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για αυτή τη δουλειά. Σύμφωνα με τα λεγόμενα πολλών που γνωρίζουν την κατάσταση στο εσωτερικό της Williams, το βασικό πρόβλημα της ομάδας είναι η νοοτροπία που διέπει τη διοίκηση.
Συγκεκριμένα αναφέρουν ότι ακολουθούνται πρακτικές οι οποίες ήταν αποτελεσματικές σε παλαιότερες δεκαετίες (όπως ο ανταγωνισμός μεταξύ των τμημάτων), όμως δεν έχουν χώρο στη σύγχρονη Formula 1.
Σίγουρα ο Πάτρικ Χεντ είναι ένας πολύ επιτυχημένος μηχανικός όμως μεγαλούργησε σε εποχές που τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά στη Formula 1. Άραγε θα μπορέσει στα 72 του να “εκσυγχρονιστεί” και να τα καταφέρει το ίδιο καλά προσαρμόζοντας, παράλληλα και την ομάδα στα νέα δεδομένα;