Είστε εδώ

F1

Τότο Βολφ: Οι αλλαγές του '19 ίσως τερματίσουν την κυριαρχία μας

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2019 επιφυλάσσει πολλές αλλαγές με τις πιο βασικές να εντοπίζονται στον τομέα της αεροδυναμικής καθώς πλέον ο σχεδιασμός του αμαξώματος θα είναι λιγότερο περίπλοκος ώστε τα μονοθέσια να μπορούν να παραμένουν κοντά μεταξύ τους για να ευνοούνται οι προσπεράσεις.

Σχολιάζοντας αυτές τις αλλαγές ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, είπε ότι θα μπορούσαν να φέρουν τα πάνω – κάτω στη δυναμικότητα των ομάδων βάζοντας τέλος στο σερί των Γερμανών οι οποίοι έχουν κατακτήσει τέσσερις συνεχόμενες φορές τόσο το πρωτάθλημα οδηγών όσο και το κατασκευαστών κάτι που μάλλον θα καταφέρουν και για πέμπτη φορά φέτος.

Ο Βολφ τόνισε πως όταν υπάρχουν τόσο μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποια ομάδα θα τα ερμηνεύσει με τέτοιο τρόπο ώστε να αποκτήσει το μεγαλύτερο πλεονέκτημα ή ποια θα καταφέρει να βρει κάποια τρύπα που θα της επιτρέψει να είναι πιο ανταγωνιστική από τις υπόλοιπες.

Ακόμα, ο Βολφ επισήμανε ότι θεωρεί σημαντικό κίνδυνο την Red Bull καθώς η Honda από την οποία θα προμηθεύεται κινητήρες το 2019 δείχνει να βελτιώνεται ολοένα και περισσότερο. Το στοιχείο αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το σασί της Red Bull είναι πάντα ανάμεσα στα καλύτερα του grid κάνει τον Αυστριακό να τοποθετεί ψηλά στη λίστα των ανταγωνιστών τους “ταύρους”.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.