![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/8/28/photon26273f69006.jpg?itok=dkukeXFR)
Η Formula 1 εδώ και αρκετό καιρό προετοιμάζεται με συσκέψεις μεταξύ των ομάδων στις οποίες συμμετέχουν και κατασκευαστές που θα ήθελαν να μπουν στο σπορ για να προβεί σε μεγάλες αλλαγές το 2021 που θα αφορούν τόσο τους κινητήρες όσο και τα μονοθέσια.
Ωστόσο, αυτό το σχέδιο ίσως και να μην προχωρήσει. Πριν από μερικές ημέρες ο Ρος Μπρον είχε δηλώσει ότι οι συζητήσεις έχουν καθυστερήσει πολύ και ότι ακόμα και αν οι ομάδες της Formula 1 κατέληγαν σε μία απόφαση τώρα, δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για κάποιον νέο κατασκευαστή που θέλει να αναπτύξει έναν κινητήρα από την αρχή.
Είχε προτείνει, λοιπόν, να καθυστερήσει η εφαρμογή αυτών των αλλαγών και από ό,τι φαίνεται μάλλον αυτό θα γίνει αφού η πρόταση αυτή έχει να βρίσκει αρκετούς υποστηρικτές.
Πρώτος εξ αυτών είναι ο επί κεφαλής της Renault, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, ο οποίος είπε ότι αυτό που προσπαθεί να κάνει η Formula 1 για το 2021 είναι εξαιρετικά φιλόδοξο. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Κρίστιαν Χόρνερ ο οποίος είπε ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από νέους κατασκευαστές για την είσοδό τους στο σπορ δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνουν οι αλλαγές οπωσδήποτε το 2021. Συνεχίζοντας, ο Χόρνερ συμπλήρωσε ότι είναι καλύτερα να καθυστερήσουν οι όποιες αλλαγές και να γίνουν σωστά παρά να γίνουν με μέτριο τρόπο.
Όμως, την πιο ενδιαφέρουσα οπτική είχε ο επί κεφαλής της Sauber, Φρεντερίκ Βασέρ, ο οποίος είπε ότι αν πάρουν αναβολή οι αλλαγές στους κινητήρες αυτή δε θα πρέπει να είναι για το 2022 αλλά για το 2023 ή το 2024. Ως επιχείρημα έφερε ότι δεν έχει κανένα νόημα να κατασκευάσεις ένα εντελώς νέο μονοθέσιο για το 2021 και μετά να πρέπει να κατασκευάσεις ακόμα ένα εντελώς νέο σασί για το 2022.
Στην εικόνα βλέπουμε σχηματική αναπαράσταση του υβριδικού συνόλου της Renault.