Είστε εδώ

F1

Τεχνικοί κανονισμοί: Πιθανή αναβολή των αλλαγών του 2021

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 εδώ και αρκετό καιρό προετοιμάζεται με συσκέψεις μεταξύ των ομάδων στις οποίες συμμετέχουν και κατασκευαστές που θα ήθελαν να μπουν στο σπορ για να προβεί σε μεγάλες αλλαγές το 2021 που θα αφορούν τόσο τους κινητήρες όσο και τα μονοθέσια.

Ωστόσο, αυτό το σχέδιο ίσως και να μην προχωρήσει. Πριν από μερικές ημέρες ο Ρος Μπρον είχε δηλώσει ότι οι συζητήσεις έχουν καθυστερήσει πολύ και ότι ακόμα και αν οι ομάδες της Formula 1 κατέληγαν σε μία απόφαση τώρα, δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για κάποιον νέο κατασκευαστή που θέλει να αναπτύξει έναν κινητήρα από την αρχή.

Είχε προτείνει, λοιπόν, να καθυστερήσει η εφαρμογή αυτών των αλλαγών και από ό,τι φαίνεται μάλλον αυτό θα γίνει αφού η πρόταση αυτή έχει να βρίσκει αρκετούς υποστηρικτές.

Πρώτος εξ αυτών είναι ο επί κεφαλής της Renault, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, ο οποίος είπε ότι αυτό που προσπαθεί να κάνει η Formula 1 για το 2021 είναι εξαιρετικά φιλόδοξο. Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Κρίστιαν Χόρνερ ο οποίος είπε ότι από τη στιγμή που δεν υπάρχει ενδιαφέρον από νέους κατασκευαστές για την είσοδό τους στο σπορ δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνουν οι αλλαγές οπωσδήποτε το 2021. Συνεχίζοντας, ο Χόρνερ συμπλήρωσε ότι είναι καλύτερα να καθυστερήσουν οι όποιες αλλαγές και να γίνουν σωστά παρά να γίνουν με μέτριο τρόπο.

Όμως, την πιο ενδιαφέρουσα οπτική είχε ο επί κεφαλής της Sauber, Φρεντερίκ Βασέρ, ο οποίος είπε ότι αν πάρουν αναβολή οι αλλαγές στους κινητήρες αυτή δε θα πρέπει να είναι για το 2022 αλλά για το 2023 ή το 2024. Ως επιχείρημα έφερε ότι δεν έχει κανένα νόημα να κατασκευάσεις ένα εντελώς νέο μονοθέσιο για το 2021 και μετά να πρέπει να κατασκευάσεις ακόμα ένα εντελώς νέο σασί για το 2022.

Στην εικόνα βλέπουμε σχηματική αναπαράσταση του υβριδικού συνόλου της Renault.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.