Είστε εδώ

F1

Σιρίλ Αμπιτεμπούλ για Renault F1: Η αποχώρηση Γκον δεν επηρεάζει την ομάδα

του Σωτήριου Χάλλα

Η απομάκρυνση του Κάρλος Γκον από την προεδρία της Renault λόγω οικονομικών ατασθαλιών που εντοπίστηκαν από ιαπωνικές αρχές είχαν ως συνέπεια να δημιουργηθούν ερωτήματα και σχετικά με την πορεία της γαλλικής εταιρείας στη Formula 1.

Ο πρώην πρόεδρος της εταιρείας ήταν από τους πιο ένθερμους υποστηρικτές της εμπλοκής των Γάλλων στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού όμως ο επικεφαλής της ομάδας, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, έσπευσε με δηλώσεις του να ξεκαθαρίσει ότι η απομάκρυνση του Γκον δεν αλλάζει κάτι στην προσέγγιση της εταιρείας απέναντι στο άθλημα.

“Σίγουρα ο ρόλος του Γκον ήταν βασικός ώστε να επιστρέψει η Renault στη Formula 1 με δική της ομάδα το 2015 αλλά δεν επρόκειτο για απόφαση ενός ανθρώπου. Το θέμα είχε συζητηθεί εκτενώς στα διοικητικά όργανα της εταιρείας οπότε η επιλογή αυτή ήταν συλλογική.”

“Δεν βλέπω το λόγο γιατί η ομάδα να επηρεαστεί από την απομάκρυνση του Γκον και μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια ενημέρωση σχετικά με το ζήτημα. Η εμπλοκή μας με τη Formula 1 μετράει πάνω από 40 χρόνια και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε φάση εκτέλεσης ενός μακροπρόθεσμο πλάνου που έχει ορίζοντα εξαετίας.”

“Οι λόγοι που η Renault δημιούργησε και πάλι ομάδα για τη Formula 1 το 2015 ισχύουν και σήμερα και αυτοί είναι η έκθεση προς το κοινό και η τεχνολογική πρόοδος. Δε βλέπω το λόγο γιατί αυτά τα πλεονεκτήματα ξαφνικά θα πάψουν να υφίστανται. Εφ’ όσον η Formula 1 ήταν καλή επένδυση στο παρελθόν δε βλέπω το λόγο ώστε να μην είναι και στο μέλλον.”

Η Renault έχει επενδύσει πολύ μεγάλα ποσά στην ομάδα της Formula 1 με σκοπό σταδιακά να καταφέρει να φτάσει τις Mercedes, Ferrari και Red Bull με την προσπάθειά της να αναγνωρίζεται τρόπον τινά αφού κατάφερε τον Ρικιάρντο να υπογράψει συμβόλαιο δύο ετών.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.