Είστε εδώ

F1

Ρος Μπρον: Τι χαρακτήρισε ως ντροπή στη Formula 1;

του Σωτήριου Χάλλα

Ένα μεγάλο πρόβλημα της Formula 1 είναι η διαφορά απόδοσης μεταξύ των τριών κορυφαίων ομάδων (Mercedes, Ferrari, Red Bull) και αυτό είναι ένα θέμα που απασχολεί έντονα την εταιρεία στην οποία ανήκει το σπορ, τη Liberty Media.

Πάνω στο θέμα έκανε δηλώσεις ο πρώην επί κεφαλής της Ferrari, Ρος Μπρον, στις οποίες είπε ότι είναι ντροπή αυτό το γεγονός. Ο Μπρον είπε χαρακτηριστικά ότι οι αγώνες είναι σα να παρακολουθεί κάποις δύο ξεχωριστά Γκραν Πρι, ένα μεταξύ των δυνατών ομάδων και ένα μεταξλυ των υπολοίπων ομάδων.

Ο Μπρον επεσήμανε επίσης δύο ακόμα γεγονότα από το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν που είναι ενδεικτικά της σημερινής κατάστασης. Το ένα ήταν ότι μόνο έξι οδηγοί κατάφεραν να συμπληρώσουν και τους 57 γύρους και το άλλο ότι ο Πιερ Γκασλί που τερμάτισε στην τέταρτη θέση είχε απόσταση 55 δευτερολέπτων από τον Χάμιλτον που τερμάτισε τρίτος.

Ωστόσο, ο Μπρον είπε ότι δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση αυτό δεδομένου ότι πέρυσι από τα 60 πόντιουμ μόνο ένα πήγε σε οδηγό που δεν αγωνιζόταν με μία από τις τρεις κορυφαίες ομάδες αναφερόμενος στον Λανς Στρολ της Williams στον αγώνα του Μπακού.

Η Liberty Media παρουσίασε στο πλαίσιο του αγώνα στο Μπαχρέιν κάποιες προτάσεις προκειμένου να βελτιιωθεί η κατάσταση οι οποίες θα συζητηθούν από τις ομάδες ώστε να αποφασιστεί τι αλλαγές θα γίνουν στο άθλημα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.