Είστε εδώ

F1

Ρος Μπρον: Πρόταση για μείωση των ελεύθερων δοκιμών

του Σωτήριου Χάλλα

Το φετινό Γκραν Πρι στο Ώστιν χαρακτηρίστηκε από αρκετούς ως ένας από τους ομορφότερους αγώνες της χρονιάς και αυτό όχι μόνο λόγω του αποτελέσματος αλλά και επειδή είχε έντονο ανταγωνισμό.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι τρεις πρώτοι τερμάτισαν μέσα σε τρία δευτερόλεπτα διαφοράς μεταξύ τους κάτι που συνέβη και πιο πίσω, μεταξύ των θέσεων 8, 9 και 10 με τις διαφορές να είναι ακόμα μικρότερες εκεί.

Ακόμα, βασικό στοιχείο ήταν ότι είδαμε πολύ διαφορετικές στρατηγικές από τις ομάδες με το αποτέλεσμα, όμως, να είναι ότι στο τέλος βρέθηκαν τρεις οδηγοί να μάχονται στο δευτερόλεπτο για αρκετούς γύρους για την κορυφή, κάτι που είχαμε πάρα πολύ καιρό να δούμε.

Αρκετοί είναι εκείνοι που αποδίδουν την ενδιαφέρουσα εξέλιξη του αγώνα στην έλλειψη δεδομένων καθώς την Παρασκευή και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών ο καιρός ήταν βροχερός σε αντίθεση με τις κατατακτήριες του Σαββάτου και τον αγώνα της Κυριακής.

Αυτό σημαίνει ότι οι ομάδες είχαν μόνο μία ώρα διαθέσιμη για να κάνουν δοκιμές με αποτέλεσμα να μην προλάβουν να κάνουν επαρκείς προσομοιώσεις αγώνα ώστε να ξέρουν με ακρίβεια πόσους γύρους αντέχει η κάθε γόμα από τα ελαστικά και πόσα καύσιμα θα χρειαστούν.

Αυτή την άποψη συμμερίζεται και ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Liberty Media, Ρος Μπρον, ο οποίος είπε ότι ίσως μια μείωση του διαθέσιμου χρόνου για ελεύθερες δοκιμές να αποτελεί κομμάτι της λύσης για αύξηση του θεάματος.

Με τον Ρος Μπρον συμφώνησε και ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βολφ, ο οποίος είπε ότι κάτι τέτοιο θα μείωνε την προβλεψιμότητα των αγώνων όμως θα ανάγκαζε τις ομάδες να τρέχουν περισσότερες προσομοιώσεις σε υπολογιστές προκειμένου να αναπληρώσουν μέρος από τις πληροφορίες που θα έχαναν.

Ο Μπρον θεωρεί ότι το ενδεχόμενο μείωσης του χρόνου των ελεύθερων δοκιμών θα πρέπει να συζητηθεί σοβαρά. Εμείς θα πούμε ότι αν είναι αυτή η κίνηση να προσφέρει αγώνες με μάχες για την κορυφή που θα αγωνιούμε για τον νικητή μέχρι και την τελευταία στροφή τότε καλό θα ήτανε να υλοποιηθεί ήδη από το 2019.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.