Είστε εδώ

F1

Renault: Αποκλείστηκε, παρ' ότι το σύστημα ήταν νόμιμο

του Σωτήριου Χάλλα

Δε λέει να σταθεροποιηθεί με τίποτα η κατάταξη για το ιαπωνικό Γκραν Πρι, αφού με απόφαση της FIA οι οδηγοί της Renault αποκλείστηκαν από τα τελικά αποτελέσματα.

Αιτία αυτής της απόφασης ήταν η χρήση από τη γαλλική ομάδα ενός συστήματος το οποίο ρύθμιζε αυτόματα (σχεδόν) την κατανομή της πέδησης

Μετά τον αγώνα στη Σουζούκα η Racing Point κατέθεσε στην FIA ένα φάκελο 12 σελίδων, όπου κατηγορούσε τη Renault για χρήση ενός συστήματος το οποίο ρύθμιζε την κατανομή πέδησης, ανάλογα σε ποιο σημείο της πίστας βρισκόταν ο οδηγός.

Η ομοσπονδία εξέτασε αυτόν το φάκελο και έκρινε ότι έπρεπε ασχοληθεί με το θέμα, οπότε ζήτησε από τηn ομάδα τα τιμόνια και τις ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου των Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ ώστε να τα εξετάσει.

Μετά τον έλεγχο, λοιπόν, βρέθηκε ότι η Renault όντως χρησιμοποίησε κάποιο σύστημα, όμως η τιμωρία της δεν οφείλεται άμεσα σε αυτό.

Ουσιαστικά αυτό το σύστημα κατάφερνε να ερμηνεύσει με τέτοιο τρόπο τους τεχνικούς κανονισμούς, ώστε να μην είναι παράνομο, όμως εκτός από τα τεχνικά κομμάτια, οι κανονισμοί έχουν και άλλα πεδία. Σε ένα από αυτά, λοιπόν, αναφέρεται ξεκάθαρα ότι ο οδηγός πρέπει να οδηγεί μόνος του, χωρίς βοήθεια από έξω ή από κάποιο ηλεκτρονικό ή άλλου είδους σύστημα.

Αυτό είναι και η αιτία που οι Γάλλοι αποκλείστηκαν από τα αποτελέσματα του ιαπωνικού Γκραν Πρι. Το σύστημά τους τεχνικά δεν ήταν παράνομο, όμως βοηθούσε τον οδηγό μειώνοντας τις φορές που έπρεπε να ασχοληθεί με τη ρύθμιση της κατανομής πέδησης, οπότε να συγκεντρωθεί περισσότερο σε αυτή καθ’ αυτή την οδήγηση.

Μετά τον αποκλεισμό των Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ που είχαν τερματίσει στις θέσεις 6 και 10, η νέα κατάταξη της βαθμολογούμενης δεκάδας είναι. Μπότας, Φέτελ Χάμιλτον, Άλμπον, Σάινθ, Λεκλέρκ, Γκασλί, Πέρεθ, Στρολ και Κβίατ.

Η Renault έχει δικαίωμα να κάνει έφεση μέχρι τις 10 το πρωί ώρα Μεξικού (6 το απόγευμα, ώρα Ελλάδας).

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.