Είστε εδώ

F1

Ραλφ Σουμάχερ: Τι λέει για Φρανκ και Κλερ Γουίλιαμς;

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά τη γνωστοποίηση ότι η Williams ξεκίνησε διαδικασίες για να πωληθεί μέσα στους επόμενους μήνες, ο Ραλφ Σουμάχερ δήλωσε ότι κατά τη γνώμη του τόσο ο Φρανκ Γουίλιαμς, ιδρυτής της ομάδας, όσο και η κόρη του, Κλερ Γουίλιαμς, πρέπει να φύγουν από τη διοίκηση της.

Συγκεκριμένα ο Σουμάχερ ανέφερε ότι και οι δύο δεν κατάφεραν να διοικήσουν την ομάδα με ένα σύγχρονο τρόπο, με αποτέλεσμα πλέον τα οικονομικά προβλήματα να είναι τόσο μεγάλα που θέτουν σε κίνδυνο την ίδια την ύπαρξή της.

Συνεχίζοντας ο Γερμανός είπε ότι θα έπρεπε να έχουν απομακρυνθεί εδώ και χρόνια ώστε να δώσουν χώρο σε νεότερα διοικητικά στελέχη, ενώ συμπλήρωσε ότι κατά την παραμονή του στο Γκρόουβ βίωσε το σύστημα διοίκησης του Φρανκ Γουίλιαμς, το οποίο είναι η άσκηση πάρα πολύ έντονης πίεσης συνεχώς.

Κλείνοντας, ο 44χρονος πρώην οδηγός θεωρεί ότι η Williams Μπορεί να επανέλθει, όμως μόνο με την προϋπόθεση ότι οι Φρανκ και Κλερ δε θα βρίσκονται στο τιμόνι της.

Όσον αφορά τους πιθανούς αγοραστές ο Σουμάχερ αναφέρει τους Μίκαελ Λατίφι και Ντιμίτρι Μαζέπιν. Ο πρώτος είναι πατέρας του Νίκολας Λατίφι που θα αγωνιστεί το 2020 με τη Williams δίπλα στο Τζορτζ Ράσελ και ο δεύτερος είναι πατέρας του Νικίτα Μαζέπιν, ο οποίος το 2016 και 2017 βρέθηκε να αγωνίζεται στη Formula 3, το 2018 κατέκτησε τον τίτλο στο GP3 και το 2019 έτρεχε στη Formula 2, με απώτερο στόχο να φτάσει στη Formula 1. Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι ο Μαζέπιν είναι πλουσιότερος του Λατίφι αλλά και του Στρολ (ιδιοκτήτης της Racing Point και πατέρας του Λανς Στρολ), οπότε θεωρεί ότι έχει προβάδισμα για την εξαγορά της Williams.

Ο Γερμανός πρώην πιλότος είναι αδελφός του εφτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, Μίκαελ Σουμάχερ. Αγωνίστηκε στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού για 11 χρόνια συμμετέχοντας σε 182 αγώνες. Κατά τη διάρκεια της καριέρας του βρέθηκε για 6 χρόνια στο κόκπιτ της Williams, πετυχαίνοντας 6 νίκες με τα χρώματα της βρετανικής ομάδας τις χρονιές 2001, 2002 και 2003.

Στην εικόνα ο Ραλφ Σουμάχερ έχει κατακτήσει την τέταρτη νίκη της καριέρας του, στο Γκραν Πρι Μαλαισίας του 2002, με τους Χουάν Πάμπλο Μοντόγια και Μίκαελ Σουμάχερ να συμπληρώνουν το βάθρο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.