![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/9/7/photon22379f57777.jpg?itok=Rd11Edl8)
Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα η Porsche έχει βάλει στο τραπέζι την πρόταση να επιστρέψει στη Formula 1, ως προμηθευτής κινητήρων από το 2021, που θα έχουν αλλάξει οι κανονισμοί.
Να αναφέρουμε ότι η Porsche έχει ανακοινώσει ότι θα αποχωρήσει από το παγκόσμιο πρωτάθλημα τουρισμού στο τέλος της φετινής χρονιάς και προετοιμάζεται για τη Formula E τo 2019.
Όπως τόνισε ο Λουτζ Μέσκε, αντιπρόεδρος Δ.Σ., στο βρετανικό ΜΜΕ “Autosport” «η Formula E είναι κάτι το ιδιαίτερο σημαντικό για την Porsche και η Formula 1 ένα πολύ καλό θέμα για να σκεφτούμε».
Η Porsche στη Formula 1 έχει δύο κεφάλαια που πρέπει να θυμάται πολύ καλά.
Το πρώτο κεφάλαιο την πολύ καλή συνεργασία με τη McLaren που ξεκίνησε το 1983 (μέχρι το 1987) με πρώτη εμφάνιση στο ολλανδικό Γκραν Πρι με τον Νίκι Λάουντα με το μοτέρ Porsche-turbo V6 1.5 λίτρων, ενώ η άλλη McLaren με τον Τζον Γουάτσον είχε μοτέρ Ford-Cosworth.
Το δεύτερο κεφάλαιο δεν έχει και πολύ καλές αναμνήσεις, καθώς ήταν με την ομάδα Footwork το 1991 που είχε οδηγούς τους Αλμπορέτο, Κάφι και Γιόχανσον.
Το V12 μοτέρ της Porsche ήταν πολύ μεγάλο και ογκώδες για το μονοθέσιο της Footwork (ex-Arrows) που είχε σχεδιαστεί από τον Άλαν Τζένκινς και δεν μπορούσε να «συνεργαστεί» με το πλαίσιο.
Τα αποτελέσματα απογοητευτικά με το διαζύγιο να έρχεται πριν τα μισά του πρωταθλήματος και στη συνέχεια να ακολουθείται η καλή συνταγή της Ford Cosworth με τον V8 κινητήρα. Στο τέλος της χρονιάς έπεσαν και τα ρολά για τη Footwork που δεν ξανάνοιξαν.
Από τότε μέχρι σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει με τη McLaren να είναι πλέον αντίπαλος της Porsche στο ράλι των πωλήσεων αφού κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων που αποτελούν το αντίπαλο δέος των γερμανικών αυτοκινήτων.
Πάντως η Porsche στη Formula 1 είναι ένας χώρος που ταιριάζει με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ακόμα και ως προμηθευτής κινητήρων.
Πάντως μην απορήσετε εάν η Williams από το 2021 «φορά» κινητήρες Porsche. Και αυτή η πληροφορία μόνο τυχαία δεν κάνει το «γύρο» στους χώρους της Formula 1.