Είστε εδώ

F1

Porsche : Σκέψεις για επιστροφή στη Formula 1

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα η Porsche έχει βάλει στο τραπέζι την πρόταση να επιστρέψει στη Formula 1, ως προμηθευτής κινητήρων από το 2021, που θα έχουν αλλάξει οι κανονισμοί.

Να αναφέρουμε ότι η Porsche έχει ανακοινώσει ότι θα αποχωρήσει από το παγκόσμιο πρωτάθλημα τουρισμού στο τέλος της φετινής χρονιάς και προετοιμάζεται για τη Formula E τo 2019.

Όπως τόνισε ο Λουτζ Μέσκε, αντιπρόεδρος Δ.Σ., στο βρετανικό ΜΜΕ “Autosport” «η Formula E είναι κάτι το ιδιαίτερο σημαντικό για την Porsche και η Formula 1 ένα πολύ καλό θέμα για να σκεφτούμε».

Η Porsche στη Formula 1 έχει δύο κεφάλαια που πρέπει να θυμάται πολύ καλά.

Το πρώτο κεφάλαιο την πολύ καλή συνεργασία με τη McLaren που ξεκίνησε το 1983 (μέχρι το 1987) με πρώτη εμφάνιση στο ολλανδικό Γκραν Πρι με τον Νίκι Λάουντα με το μοτέρ Porsche-turbo V6 1.5 λίτρων, ενώ η άλλη McLaren με τον Τζον Γουάτσον είχε μοτέρ Ford-Cosworth.

Το δεύτερο κεφάλαιο δεν έχει και πολύ καλές αναμνήσεις, καθώς ήταν με την ομάδα Footwork το 1991 που είχε οδηγούς τους Αλμπορέτο, Κάφι και Γιόχανσον.

Το V12 μοτέρ της Porsche ήταν πολύ μεγάλο και ογκώδες για το μονοθέσιο της Footwork (ex-Arrows) που είχε σχεδιαστεί από τον Άλαν Τζένκινς και δεν μπορούσε να «συνεργαστεί» με το πλαίσιο.

Τα αποτελέσματα απογοητευτικά με το διαζύγιο να έρχεται πριν τα μισά του πρωταθλήματος και στη συνέχεια να ακολουθείται η καλή συνταγή της Ford Cosworth με τον V8 κινητήρα. Στο τέλος της χρονιάς έπεσαν και τα ρολά για τη Footwork που δεν ξανάνοιξαν.

Από τότε μέχρι σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει με τη McLaren να είναι πλέον αντίπαλος της Porsche στο ράλι των πωλήσεων αφού κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων που αποτελούν το αντίπαλο δέος των γερμανικών αυτοκινήτων.

Πάντως η Porsche στη Formula 1 είναι ένας χώρος που ταιριάζει με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ακόμα και ως προμηθευτής κινητήρων.

Πάντως μην απορήσετε εάν η Williams από το 2021 «φορά» κινητήρες Porsche. Και αυτή η πληροφορία μόνο τυχαία δεν κάνει το «γύρο» στους χώρους της Formula 1.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.