![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/5/16/photon28805f76678.jpg?itok=f_dI7IBO)
Μετά το Γκραν Πρι τη Βαρκελώνης οι ομάδες παρέμειναν στην ισπανική πίστα για δύο ημέρες δοκιμών, αποκλειστικά για την εξέλιξη των ελαστικών Pirelli του επόμενου έτους.
Κατά τη διάρκεια των δύο αυτών ημερών οι ομάδες χρησιμοποίησαν νέους οδηγούς, αλλά και ελαστικά πιο μαλακά από αυτά που ενδείκνυνται για την ισπανική πίστα, ως μια προετοιμασία για τα Γκραν Πρι του Μονακό και Καναδά που ακολουθούν.
Οι ομάδες χρησιμοποίησαν και νέους οδηγούς, με τον Ρώσο Νικίτα Μάτσεπιν να είναι ο ταχύτερος –τη δεύτερη μέρα-οδηγώντας τη Mercedes W10. Ο νεαρός Ρώσος είχε και ένα τετ-α-κε στην στροφή «11» με αποτέλεσμα να βγει η τρίτη κόκκινη σημαία, μετά από τα συμβάντα με τους Νταν Τίκτουμ (Red Bull) και Νικόλας Λατίφι(Williams).
Άλλες δύο φορές εμφανίστηκε η κόκκινη σημαία, διακόπτοντας έτσι τις δοκιμές, τη μια φορά με τον Σέτε Καμαρά(McLaren) και η τελευταία της ημέρας με τον Άλεξ Άλμπον(Toro Rosso).
Στον πίνακα που ακολουθεί οι ταχύτεροι χρόνοι που σημείωσαν οι οδηγοί κατά τις δύο μέρες των δοκιμών.