Είστε εδώ

F1

Pirelli: Τα ελαστικά για τα Γκραν Πρι Αυστραλίας και Κίνας

του Motori Reporter

Η Pirelli ανακοίνωσε τις επιλογές ελαστικών που θα είναι διαθέσιμες σε ομάδες και οδηγούς στους δύο πρώτους αγώνες του 2017, τα Γκραν Πρι Αυστραλίας και Κίνας.

Στο μεν πρώτο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 26 Μαρτίου, οι ομάδες θα έχουν στην διάθεσή τους τρεις γόμες, την ultrasoft (μωβ χρώμα), την πολύ μαλακή (κόκκινο χρώμα) και τη μαλακή (κίτρινο χρώμα). Οι δύο τελευταίες είναι υποχρεωτικές για τον αγώνα. Στο Γκραν Πρι της Κίνας, που θα διεξαχθεί στις 9 Απριλίου, οι ομάδες θα έχουν διαθέσιμες τρεις και πάλι γόμες, τη μεσαία (λευκό χρώμα), τη πολύ μαλακή (κόκκινο χρώμα) και τη μαλακή (κίτρινο χρώμα). Εδώ οι υποχρεωτικές για τον αγώνα γόμες είναι η μεσαία και η μαλακή. Να σας θυμίσουμε ότι από το 2017 τα μονοθέσια θα φορούν ελαστικά με φαρδύτερο κατά 25% πέλμα, σε σχέση με αυτά του 2016. Συγκεκριμένα, το εμπρός ελαστικό έχει αυξηθεί κατά 60 χιλιοστά, από τα 245 στα 305 χιλιοστά, ενώ το πίσω ελαστικό αυξήθηκε κατά 80 χιλιοστά, από τα 325 στα 405 χιλιοστά. Τα ενδιάμεσης γόμας ελαστικά θα έχουν διάμετρο 675 χιλιοστά, ενώ τα πλήρως βρόχινα ελαστικά θα έχουν διάμετρο 680 χιλιοστά. Τέλος, το μέγεθος της ζάντας παραμένει αμετάβλητο στις 13 ίντσες.

Οι νέες διαστάσεις των σλικ ελαστικών είναι:

• 305/670-13 εμπρός

• 405/670-13 πίσω

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.