Είστε εδώ

F1

Pirelli: Οι επιλογές στο Άμπου Ντάμπι

του Motori Reporter

Η πίστα Γιας Μαρίνα του Αμπού Ντάμπι αποτελεί το τελευταίο ραντεβού για της ομάδες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1. Στην πίστα μήκους 5,554 χλμ. η Pirelli έχει επιλέξει το P Zero Yellow (μαλακή γόμα) και το P Zero Red (σούπερ μαλακή γόμα) ως τα πλέον κατάλληλα για τις 21 στροφές και τις δύο ευθείες του γύρου.

Το GP του Αμπού Ντάμπι έχει την ιδιαιτερότητα ότι ο αγώνας ξεκινά σούρουπο και ολοκληρώνεται νύχτα, που σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες της πίστας σιγά-σιγά πέφτουν σταδιακά και μετά σταθεροποιούνται. Αυτό συνήθως επεκτείνει τη ζωή του ελαστικού. Η πρόσφυση της πίστας αλλάζει αρκετά όλο το Σαββατοκύριακο, καθώς τα μονοθέσια σκουπίζουν την άμμο που ο αέρας φυσά από τη γειτονική έρημο. Κατά τη διάρκεια της νύχτας η άμμος σκεπάζει πάλι την πίστα,επομένως κάθε μέρα οι οδηγοί ξεκινούν σε “βρώμικη” πίστα. Η μεγάλη ευθεία προκαλεί μεγάλα φορτία στον εσωτερικό ώμο του ελαστικού, όπως και η αλληλουχία των στροφών 2, 3 και 4. Η πίστα της Γιας Μαρίνα, όπως πολλά σιρκουί, απαιτεί ένα συμβιβαστικό σετάρισμα με μέτρια αεροδυναμική πίεση για υψηλή ταχύτητα στη μεγάλη ευθεία μήκους ενός και πλέον χιλιομέτρου, αλλά αρκετή αεροδυναμική πίεση για ικανή ευστάθεια στο φρενάρισμα και αεροδυναμική πρόσφυση στις στροφές. Υπάρχουν σχετικά λίγες γρήγορες αλλαγές διεύθυνσης.

Για να διασφαλίσουν ελκτική πρόσφυση, μία από τις κύριες απαιτήσεις για τα ελαστικά στην συγκεκριμένη πίστα, οι μηχανικοί συνήθως σετάρουν τα μονοθέσια με σχετικά μαλακό πίσω τμήμα. Ξεκινώντας το Σαββατοκύριακο, η σκόνη της πίστας μπορεί να προκαλέσει υπερβολική φθορά λόγω ολίσθησης, αν και τα ελαστικά P Zero μέχρι τώρα έχουν αποδειχτεί άκρως ανθεκτικά σ’ αυτό το φαινόμενο. Μείνετε συντονισμένοι για τον τελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί το προσεχές Σαββατοκύριακο 28-29 Νοεμβρίου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.