Είστε εδώ

F1

Πιερ Γκασλί: Το Μονακό μέσα από τα μάτια ενός οδηγού της F1 (vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι της Formula 1 που γίνεται στους δρόμους του Μονακό κάθε χρόνο είναι το στολίδι του πρωταθλήματος χάρη στον κοσμοπολίτικο αέρα του Πριγκιπάτου αλλά και ένα από τα πιο δύσκολα λόγω των τοίχων που καραδοκούν δεξιά και αριστερά και του πολύ μικρού πλάτους της πίστας.

Όσες φορές και αν παρακολουθήσει κάποιος αυτόν τον αγώνα εντυπωσιάζεται από το πώς καταφέρνουν οι οδηγοί να κινούνται με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 300 χλμ./ώρα σε μία τόσο στενή διαδρομή. Ωστόσο, η λέξη εντύπωση δεν είναι αρκετή για να περιγράψει τα συναισθήματα που προκαλούνται όταν ο τηλεθεατής έχει την ευκαιρία να δει ό,τι βλέπει και ο οδηγός.

Στο βίντεο που ακολουθεί ο Πιερ Γκασλί μας πηγαίνει βόλτα στους στενούς δρόμους του Μονακό. Το βίντεο γυρίστηκε κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι του 2018 με τον Γάλλο οδηγό να κάνει μόνο έναν γύρο στον οποίο δεν πήγε τέρμα γκάζι, κάτι αναμενόμενο δεδομένου ότι η κάμερα περιορίζει ελαφρώς το οπτικό του πεδίο.

Ακόμα και έτσι, προκαλεί δέος το πώς αυτοί οι 20 πιλότοι κρατάνε τα μονοθέσιά τους στην πίστα για 78 γύρους χωρίς να χτυπήσουν σε κάποιον τοίχο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.

Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε αντίστοιχο βίντεο από τους Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτσι στις φετινές χειμερινές δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης και εδώ από τον Γκροζάν στο Καναδικό Γκραν Πρι του 2018.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.