![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/13/photon25589f67096.jpg?itok=bv7k0lbq)
Παρά το γεγονός ότι στο φετινό πρωτάθλημα έχουμε μέχρι στιγμής δει τις νίκες να μοιράζονται σχεδόν ίσα μεταξύ τριών διαφορετικών οδηγών και ότι στο πρωτάθλημα η κορυφή αλλάζει συνεχώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που διαμαρτύρονται ότι η σύγχρονη Formula 1 είναι βαρετή.
Μάλιστα τις τελευταίες μέρες αυτή η άποψη έχει γίνει πιο έντονη και αφορμή ήταν οι δύο τελευταίοι αγώνες σε Μονακό και Καναδά όπου οι προσπεράσεις ήταν πραγματικά ελάχιστες.
Και αν αυτό είναι αναμενόμενο για το Μονακό, δεν είναι καθόλου αναμενόμενο για την πίστα Gilles Villeneuve καθώς παραδοσιακά ο Καναδάς κυρίως λόγω της μεγάλης ευθείας που έχει η πίστα η οποία καταλήγει σε σικέιν προσφέρει πολλές προσπεράσεις.
Ωστόσο, τα μονοθέσια πλέον είναι τόσο εξελιγμένα αεροδυναμικά που μπορούν να λειτουργήσουν μόνο σε καθαρό αέρα και αν βρεθούν να ακολουθούν κάποιο άλλο μονοθέσιο αρχίζουν να υπερθερμαίνονται και να χάνουν αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη.
Αυτό δεν επιτρέπει στους οδηγούς να παραμείνουν πίσω από το μονοθέσιο που κυνηγούν για πολλή ώρα και τους αναγκάζει μετά από λίγα λεπτά να μείνουν πιο πίσω για να παγώσει ο κινητήρας τους.
Αυτό αποτελεί και τη βασική αιτία που δε βλέπουμε πληθώρα προσπεράσεων και μέχρι να αλλάξει η σχεδίαση των “πυραύλων” της σύγχρονης Formula 1 αυτό το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει.
Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες προσπάθειες με κάποιους νέους κανονισμούς που ψηφίστηκαν στις 30 Απριλίου και αφορούν τη σεζόν του 2019 όμως οι μεγάλες αλλαγές αναμένονται το 2021.