Είστε εδώ

F1

Παράπονα από τους θεατές: Πού πήγαν οι προσπεράσεις στη Formula 1;

του Σωτήριου Χάλλα

Παρά το γεγονός ότι στο φετινό πρωτάθλημα έχουμε μέχρι στιγμής δει τις νίκες να μοιράζονται σχεδόν ίσα μεταξύ τριών διαφορετικών οδηγών και ότι στο πρωτάθλημα η κορυφή αλλάζει συνεχώς δεν είναι λίγοι εκείνοι που διαμαρτύρονται ότι η σύγχρονη Formula 1 είναι βαρετή.

Μάλιστα τις τελευταίες μέρες αυτή η άποψη έχει γίνει πιο έντονη και αφορμή ήταν οι δύο τελευταίοι αγώνες σε Μονακό και Καναδά όπου οι προσπεράσεις ήταν πραγματικά ελάχιστες.

Και αν αυτό είναι αναμενόμενο για το Μονακό, δεν είναι καθόλου αναμενόμενο για την πίστα Gilles Villeneuve καθώς παραδοσιακά ο Καναδάς κυρίως λόγω της μεγάλης ευθείας που έχει η πίστα η οποία καταλήγει σε σικέιν προσφέρει πολλές προσπεράσεις.

Ωστόσο, τα μονοθέσια πλέον είναι τόσο εξελιγμένα αεροδυναμικά που μπορούν να λειτουργήσουν μόνο σε καθαρό αέρα και αν βρεθούν να ακολουθούν κάποιο άλλο μονοθέσιο αρχίζουν να υπερθερμαίνονται και να χάνουν αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη.

Αυτό δεν επιτρέπει στους οδηγούς να παραμείνουν πίσω από το μονοθέσιο που κυνηγούν για πολλή ώρα και τους αναγκάζει μετά από λίγα λεπτά να μείνουν πιο πίσω για να παγώσει ο κινητήρας τους.

Αυτό αποτελεί και τη βασική αιτία που δε βλέπουμε πληθώρα προσπεράσεων και μέχρι να αλλάξει η σχεδίαση των “πυραύλων” της σύγχρονης Formula 1 αυτό το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει.

Ήδη έχουν γίνει οι πρώτες προσπάθειες με κάποιους νέους κανονισμούς που ψηφίστηκαν στις 30 Απριλίου και αφορούν τη σεζόν του 2019 όμως οι μεγάλες αλλαγές αναμένονται το 2021.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.