![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/20/photon27208f71877.jpg?itok=7ABSciXR)
Με την καριέρα του Φερνάντο Αλόνσο στη Formula 1 να είναι έναν αγώνα πριν το τέλος της το BBC θυμήθηκε μία από τις πιο αμφισβητούμενες στιγμές του Ισπανού και έδωσε στη δημοσιότητα και κάποια στοιχεία που ήταν σχετικά άγνωστα.
Το 2007 ο Αλόνσο είχε μόλις κατακτήσει τα δύο πρωταθλήματά του (2005, 2006) και είχε κάνει τη μεταγραφή στη McLaren θέλοντας να προχωρήσει στο επόμενο βήμα όμως εκεί συνάντησε τον rookie Λιούις Χάμιλτον ο οποίος δεν έδειξε διάθεση να λειτουργήσει ως δεύτερος οδηγός, με συνέπεια να ξεσπάσει μία πολύ μεγάλη κόντρα μεταξύ τους.
Από τότε σταδιακά οι σχέσεις των δύο ανδρών εξομαλύνθηκαν όμως τώρα το BBC έρχεται να αναφέρει ένα γεγονός από εκείνη την περίοδο που δείχνει πόσο “άγρια” ήταν τα πράγματα στη McLaren τότε.
Μία από τις πιο έντονες στιγμές αυτής της κόντρας εκείνης ήταν στο Γκραν Πρι της Ουγγαρίας όπου ο Ισπανός καθυστέρησε τον team mate του στα pits κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων με συνέπεια να δεχτεί ποινή 5 θέσεων στο grid. Έτσι, ξεκίνησε από την έκτη θέση ενώ η pole position πήγε στον Χάμιλτον.
Το τέλος του αγώνα βρήκε τον Βρετανό να πανηγυρίζει τη νίκη την ώρα που ο Αλόνσο τερμάτιζε στην τέταρτη θέση. Η κόντρα μεταξύ των δύο οδηγών ήταν τόσο έντονη που στο τέλος της χρονιάς ο οδηγός από το Οβιέδο αποχώρησε επιστρέφοντας στη Renault.
Αυτό που δεν έχει γίνει πολύ γνωστό από εκείνο το Γκραν Πρι είναι ότι ο Φερνάντο Αλόνσο είχε ζητήσει από τον Ρον Ντένις (τον τότε επικεφαλής της McLaren) να σαμποτάρει τον Χάμιλτον τοποθετώντας του λιγότερα καύσιμα ώστε να εγκαταλείψει τον αγώνα. Για να το καταφέρει αυτό είχε εκβιάσει τον Ντένις λέγοντάς του ότι είχε στην κατοχή του e-mails σχετικά με το σκάνδαλο spygate που θα “έκαιγαν” την ομάδα.
Τελικά ο Ντένις μη θέλοντας να υποκύψει στον εκβιασμό ειδοποίησε μόνος του τον τότε πρόεδρο της FIA, Μαξ Μόσλεϊ ότι ο Αλόνσο κατείχε αυτά τα στοιχεία τα οποία οδήγησαν σε δεύτερο κύκλο ερευνών. Το αποτέλεσμα ήταν η McLaren να μηδενιστεί εκείνη τη χρονιά στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και να της επιβληθεί πρόστιμο 100 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσουμε ότι το σκάνδαλο spygate είχε ξεσπάσει όταν ένας μηχανικός της Ferrari είχε στείλει σχέδια από το μονοθέσιο των κόκκινων στη βρετανική ομάδα.