![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/11/27/photon23287f60602.jpg?itok=37oqTghI)
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον πιστεύει ότι το νέο λογότυπο της Formula 1 που αποκαλύφθηκε μετά το Γκραν Πρι του Αμπού Ντάμπι δεν είναι τόσο καλό όσο το προηγούμενο.
Η Liberty Media αποκάλυψε το νέο, απλούστερο σχεδιαστικά έμβλημα που αντικατέστησε το εμβληματικό λογότυπο του αθλήματος που χρησιμοποιούνταν για περισσότερα από 20 χρόνια, με τους νέους επί κεφαλής της F1 να υποστηρίζουν ότι ο προηγούμενος σχεδιασμός δεν ήταν κατάλληλος για χρήση σε ψηφιακές πλατφόρμες ή προϊόντα.
Ο υπεύθυνος εμπορικών δραστηριοτήτων της F1, Σον Μπράτσες δήλωσε, "ορισμένες μάρκες, ειδικά αυτή την εποχή, προσπαθούν να απλοποιήσουν τα σήματά τους για να λειτουργούν καλύτερα στην ψηφιακή εποχή".
"Κοιτάξτε τα Starbucks ή την Coca Cola που απλοποιήσανε τα λογότυπά τους για να εισέλθουν στην ψηφιακή εποχή. Θεωρήσαμε ότι έπρεπε να προχωρήσουμε λίγο περισσότερο και πραγματικά να ανανεώσουμε το σήμα μας ώστε να είμαστε έτοιμοι για το μέλλον".
Το νέο λογότυπο, ωστόσο, δε φάνηκε να αρέσει στους οπαδούς και ο Χάμιλτον είπε μετά τον αγώνα της Κυριακής ότι το νέο σχέδιο δεν είναι τόσο εμβληματικό όσο το παλιό.
"Νομίζω ότι αυτό που είχαμε ήδη ήταν ένα εντυπωσιακό λογότυπο", δήλωσε ο Χάμιλτον. "Φανταστείτε τη Ferrari ή τη Mercedes να αλλάζουν το λογότυπό τους".
"Δεν νομίζω ότι το καινούριο είναι ωραίο αλλά ίσως με τον καιρό το συνηθίσουμε".
Ο Σεμπάστιαν Φέττελ της Ferrari πρόσθεσε: "Μου άρεσε περισσότερο το παλιό."
Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull Κρίστιαν Χόρνερ δήλωσε ότι κατανοεί την επιθυμία της Liberty να συνδεθεί με μια νέα εικόνα και υπολογίζει ότι η επιτυχία του νέου λογότυπου θα κριθεί με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της Formula 1.
"Όσον αφορά εμένα, αν φέρνει περισσότερα λεφτά στα ταμεία μου αρέσει πάρα πολύ", είπε ο Χόρνερ. "Είναι προφανές ότι πρόκειται για μια νέα διοίκηση και ουσιαστικά φέρνουν μια επανάσταση στο άθλημα".
"Μπορείτε να καταλάβετε τους νέους ιδιοκτήτες ότι θέλουν να δείξουν μια καινούργια εικόνα και ένα νέο λογότυπο είναι ο καλύτερος τρόπος να περάσουν αυτό το μήνυμα της αλλαγής ".