Είστε εδώ

F1

Μεταγραφικά 2018: Τι σημαίνει η μετακίνηση του Σάινθ στη McLaren;

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την ανακοίνωση του Αλόνσο ότι στο τέλος της χρονιάς θα αποχωρήσει από τη Formula 1 στη McLaren έπρεπε να σκεφτούν ποιος θα είναι ο οδηγός που θα τον αντικαταστήσει με τις επικρατέστερες επιλογές να είναι οι Λάντο Νόρις και Κάρλος Σάινθ.

Στη βρετανική ομάδα είχαν εκφράσει την προτίμησή τους στον Κάρλος Σάινθ όμως το συμβόλαιο του Ισπανού με τη Red Bull τον δέσμευε μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου οπότε ήταν στο χέρι των “ταύρων” να αποφασίσουν αν θα τον κρατήσουν στη θέση του Ρικιάρντο ή θα τον αφήσουν ελεύθερο.

Τελικά η Red Bull έδωσε το πράσινο φως και στις 16 Αυγούστου η McLaren ανακοίνωσε ότι ο ένας εκ των δύο οδηγών της για το 2019 θα είναι ο Ισπανός ο οποίος παίρνει τη θέση του οδηγού που αποτελεί το είδωλό του και τον ενέπνευσε να μπει στο χώρο της Formula 1.

Όσον αφορά τη δεύτερη θέση στη McLaren οι υποψήφιοι είναι οι Στοφέλ Φαντόρν, Λάντο Νόρις και Εστεμπάν Οκόν. Ο πρώτος δεν έχει καταφέρει να πείσει με τις εμφανίσεις του όμως βρίσκεται στη δεύτερη σεζόν του στην ομάδα οπότε ίσως κρατήσει τη θέση του ώστε η McLaren να μη βρεθεί ξαφνικά με δύο νέους οδηγούς που δεν ξέρουν το μονοθέσιο.

Από την άλλη, ο Λάντο Νόρις διεκδικεί με αξιώσεις το πρωτάθλημα Formula 2 με πολύ πειστικές εμφανίσεις. Τέλος, ο Οκόν αποτελεί προστατευόμενο της Mercedes η οποία θέλει να βρει κάποια ομάδα στην οποία θα τον δώσει ως δανεικό μέχρι να αποφασίσει αν θα τον ανεβάσει στην πρώτη ομάδα.

Πέραν των παραπάνω με την ανακοίνωση του Σάινθ θεωρείται πλέον δεδομένο ότι τη θέση που αδειάζει στη Red Bull θα την πάρει ο Γκασλί αφήνοντας, έτσι, μια κενή θέση στην Toro Rosso.

Η μεταγραφική περίοδος έχει πολλές ακόμα εκπλήξεις από ό,τι φαίνεται.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.