Είστε εδώ

F1

McLaren: Επέστρεψε στην "αγκαλιά" της Mercedes

του Σωτήριου Χάλλα

Οι McLaren και Mercedes ανακοίνωσαν επίσημα ότι από το 2021 θα δούμε ξανά στις πίστες τις ονομασίες των δύο εταιρειών δίπλα – δίπλα, αφού οι Βρετανοί θα προμηθεύονται ξανά κινητήρες από τους Γερμανούς.

Η συμφωνία που υπέγραψαν οι δύο ομάδες έχει τετραετή διάρκεια, δηλαδή τα σύνολα της Mercedes θα κινούν τα μονοθέσια της McLaren τουλάχιστον μέχρι το 2024. Η τελευταία φορά που τα βρετανικά μονοθέσια είχαν κινητήρες από την εταιρεία με το αστέρι, ήταν το 2014, αφού το 2015 είχαμε την είσοδο της Honda ως προμηθευτή κινητήρων.

Αυτή η απόφαση της McLaren σημαίνει ότι, αν δεν αλλάξει κάτι μέσα στο 2020, από το 2021 η Renault δε θα έχει καμία πελατειακή ομάδα και θα κατασκευάζει κινητήρες μόνο για την εργοστασιακή της ομάδα.

Η περίοδος 1995 – 2014 κατά την οποία η Mercedes προμήθευε με κινητήρες τη McLaren κρίνεται ως αρκετά επιτυχημένη, αφού οδήγησε σε τρεις τίτλους οδηγών, δύο για τον Μίκα Χάκινεν και έναν για τον Λιούις Χάμιλτον και έναν κατασκευαστών το 1998. Μπορεί τα παραπάνω πρωταθλήματα σε 20 χρόνια συνεργασίας να μη φαντάζουν ως πολύ μεγάλη συγκομιδή, όμως σχεδόν όλες τις χρονιές η McLaren πρωταγωνιστούσε και έπαιρνε νίκες, απλά ο ανταγωνισμός ήταν πολύ μεγάλος.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μέσα σε αυτά τα χρόνια είναι ένα πρωτάθλημα της Benetton, κάποιες δυνατές χρονιές της Williams, η “δυναστεία” της Ferrari, η ακμή της Renault, η επιστροφή της Ferrari το 2007 και το 2008, το θαύμα της Brawn GP, η τετραετία της Red Bull και η αρχή της “παντοκρατορίας” της Mercedes.

Οι Βρετανοί ευελπιστούν ότι η συνεργασία με τη Mercedes θα τους βοηθήσει να συνεχίσουν την ανοδική πορεία που έχουν φέτος. Για να δούμε, θα επανέλθουν στις δόξες του παρελθόντος ή θα αποτύχει και αυτή η αναβίωση, όπως εκείνη με τη Honda;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.