Είστε εδώ

F1

Ματία Μπινότο: Θέλουμε να διατηρήσουμε το δικαίωμα βέτο

του Σωτήριου Χάλλα

Με τη λήξη του πρωταθλήματος του 2020 τελειώνει και η ισχύς της Συμφωνίας Ομόνοιας που έχουν υπογράψει οι ομάδες με τη διοργανώτρια αρχή της Formula 1 όταν ήταν ακόμα επικεφαλής ο Μπέρνι Έκλεστον.

Η Συμφωνία ορίζει τον τρόπο με τον οποίο μοιράζονται τα κέρδη και τα έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα και από άλλες πηγές ενώ κανονίζει και κάποια διοικητικά θέματα.

Ανάμεσα σε αυτά τα διοικητικά θέματα υπάρχει και ένα πεδίο το οποίο αναφέρει ότι η Ferrari έχει το δικαίωμα να θέσει βέτο σε οποιαδήποτε αλλαγή επιχειρείται στους κανονισμούς. Η Scuderia αυτό το έχει καταφέρει εδώ και πολλά χρόνια, κυρίως επειδή είναι η παλαιότερη ομάδα αλλά και η μοναδική με συνεχή παρουσία από το 1950 που ξεκίνησε το άθλημα.

Με την ισχύ της συμφωνίας να σταματάει μετά το 2020 οι συνομιλίες μεταξύ Liberty Media και ομάδων έχουν ήδη ξεκινήσει σχετικά με μια νέα συμφωνία. Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο, είπε ότι η ομάδα του επιθυμεί να διατηρήσει το δικαίωμα βέτο καθώς, όπως είπε ο ίδιος, πρόκειται για κάτι το οποίο προστατεύει όλες τις ομάδες και όχι μόνο τους “κόκκινους”.

Από τη μεριά του ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, ο οποίος έχει υπάρξει επικεφαλής της Ferrari στο παρελθόν, είπε ότι το θέμα του βέτο, όπως και όλα τα άλλα, θα συζητηθούν στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων, με την προϋπόθεση ότι η ιταλική ομάδα θα συνεχίσει να συμμετέχει στη Formula 1 και μετά το 2020 που λήγει το συμβόλαιό της.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.