Είστε εδώ

F1

Λιούις Χάμιλτον : Ποιος θα τον σταματήσει;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η πίστα της Ουγγαρίας δεν είναι η πλέον κατάλληλη για προσπεράσεις.

Όμως στον 66ο γύρο ο Χάμιλτον κάνει την κίνηση, προσπερνά τον Φερστάπεν και σημειώνει την 8η φετινή του νίκη σε σύνολο 12 Γκραν Πρι, με τον Φερστάπεν να δηλώνει ότι έκανε τα πάντα για να κρατήσει τον Χάμιλτον πίσω του, αλλά ήταν αδύνατον.

Όμως μετά το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας, το ταμπλό δείχνει 250 βαθμούς για τον Βρετανό της Mercedes, έναντι 188 του Μπότας, 181 του Φερστάπεν και ο θίασος «έφυγε» για τις καλοκαιρινές διακοπές, καθώς η επόμενη παράσταση είναι προγραμματισμένη για την 1η Σεπτεμβρίου στο Βέλγιο και στην πίστα του Σπα.

Αν και απομένουν άλλα 9 Γκραν Πρι, όλα δείχνουν ότι ο Χάμιλτον οδεύει για τον 6ο παγκόσμιο τίτλο του, ενώ στο βάθος του τούνελ η Mercedes «βλέπει» τους 7 παγκόσμιους τίτλους του Μίκαελ Σουμάχερ, και θέλει πάρα πολύ να καταρρίψει αυτό το ρεκόρ. 

Και δεν θα είναι ότι θα έxει καταρρίψει το ρεκόρ του Γερμανού, θα το έχει καταρρίψει o Xάμιλτον με Mercedes, καθώς μπορεί τον πρώτο του τίτλο (2008) να τον κατέκτησε με την McLaren, αλλά ο κινητήρας ήταν της Mercedes.

Είναι σε θέση λοιπόν ο 34χρονος Βρετανός να κερδίσει άλλους τρεις τίτλους και να εκθρονίσει τον Σουμάχερ;

Η απάντηση με αυτό που βλέπουμε σήμερα είναι σαφώς εφικτό (όσο ανατρεπτικοί και αν είναι οι αγώνες)…

Μπορεί τον Χάμιλτον να τον «σπρώχνει» το life-style, να οδηγεί μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο στη Formula 1, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι οδηγός μεγάλης κλάσης.

«Διαβάζει» πολύ καλά τους αντιπάλους του στην πίστα, τους «αγχώνει» και την κατάλληλη στιγμή τους προσπερνά χωρίς μάλιστα να μπορούν να αντιδράσουν.

Η Mercedes που έχει από τα μεγαλύτερα budget στη Formula 1, θεωρούμε ότι δεν θα αφήσει την ευκαιρία να πάει χαμένη, αν και στους αγώνες όλα αλλάζουν εν ριπή οφθαλμού.

Όμως με τη Ferrari να περνάει μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις στην ιστορία της-12 Γκραν Πρι χωρίς νίκη- Χάμιλτον και Mercedes δεν θα αφήσουν την ευκαιρία να πάει χαμένη, καθώς η ιστορία γράφεται με αριθμούς.

Και οι αριθμοί αρέσουν πάρα πολύ σε Χάμιλτον και Mercedes.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.