Είστε εδώ

F1

Λιούις Χάμιλτον για τα φετινά μονοθέσια: Είναι τα πιο δύσκολα που έχω οδηγήσει στη Formula 1

του Σωτήριου Χάλλα

Φέτος ο Χάμιλτον είχε μία πολύ επιτυχημένη χρονιά αφού κατάφερε να γίνει ένας από τους ελάχιστους οδηγούς που έχουν καταφέρει να κερδίσουν τέσσερις παγκόσμιους τίτλους και ταυτόχρονα να γίνει ο πιο πετυχημένος Βρετανός οδηγός στην ιστορία της Formula 1.

Ωστόσο, στο μεγαλύτερο διάστημα του πρωταθλήματος φαινόταν να έχει έντονα προβλήματα όσον αφορα τη διαχείριση και την οδηγησιμότητα του μονοθεσίου του.

Όταν ρωτήθηκε σχετικά με αυτά τα προβλήματα, δήλωσε, “Μερικά από τα θέματα που αντιμετωπίσαμε φέτος μας ακολουθούν εδώ και χρόνια αλλά φέτος συνειδητοποιήδσαμε ότι δεν πήγαινε άλλο και ότι έπρεπε να κάνουμε κάτι για να τα αντιμετωπίσουμε.

Τα φετινά μονοθέσια ήταν τα πιο δύσκολα που έχω οδηγήσει στην καριέρα μου όπως δύσκολα ήταν και του 2008 αλλά και του 2009. Το πρόβλημα με το φετινό μονοθέσιο είναι ότι ήταν πολύ δύσκολο να το κάνεις να λειτουργήσει αποτελεσματικά.

Είναι πολύ εύκολο να κάνεις κάποιο λάθος στο set-up του μονοθεσίου και έτσι να χάσεις πάρα πολύ σε απόδοση. Το ότι άρχισα να καταλαβαίνω σχετικά νωρίς το αυτοκίνητο ήταν ο παράγοντας που με βοήθησε να πάρω το κάτι παραπάνω ακόμα και στους αγώνες που δυσκολευόμασταν να έχουμε πολύ καλό ρυθμό.”

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.