Η Formula 1 σχεδιάζει για το 2021 μία πολύ μεγάλη αλλαγή κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες, αλλά όχι μόνο, μέσω της οποίας θέλει να αυξήσει το ενδιαφέρον και να προσελκύσει περισσότερους κατασκευαστές στο άθλημα.
Ωστόσο, οι συζητήσεις σχετικά με την οριστικοποίηση των αλλαγών αυτών έχουν καθυστερήσει να ολοκληρωθούν οπότε αυτό δεν αφήνει επαρκή χρόνο σε εταιρείες που θα ήθελαν να μπουν στο σπορ όπως η Aston Martin, η Cosworth ή η Porsche για να ετοιμάσουν τον δικό τους κινητήρα από το μηδέν.
Ακόμα, όταν ξεκίνησαν οι συνομιλίες ένα σημείο στο οποίο συμφωνούσαν σχεδόν όλοι ήταν ότι έπρεπε να καταργηθεί η μονάδα MGU – H (που είναι υπεύθυνη για τη μετατροπή της θερμικής ενέργειας σε ηλεκτρισμό) καθώς είναι ένα από τα πιο κοστοβόρα και πιο επιρρεπή σε βλάβες τμήματα των μονοθεσίων όμως στην πορεία αυτή η απόφαση αναιρέθηκε και τελικά οι κατασκευαστές θα διατηρήσουν τις MGU – H.
Λόγω των παραπάνω ο Ρος Μπρον, επί κεφαλής των αγωνιστικών θεμάτων στην εταιρεία που διαχειρίζεται τα οικονομικά της Formula 1, τη Liberty Media, δήλωσε ότι ίσως θα έπρεπε οι αλλαγές που σχεδιάζονται για το 2021 να καθυστερήσουν μέχρι να είναι σίγουρο ότι θα υπάρξει νέα είσοδος κατασκευαστή.
Ακόμα, πρότεινε το όριο στο budget που θα ισχύσει από το 2021 να αρχίσει να εφαρμόζεται πιλοτικά από το 2019 προκειμένου να γίνει πιο ομαλά η μετάβαση.
Πολύ ριζοσπαστικές οι προτάσεις του Βρετανού.