Η Liberty Media έχει αποδείξει ότι θέλει να κάνει τη Formula 1 πιο ενδιαφέρουσα και ένας από τα μέσα που χρησιμοποιεί είναι τα πλουσιότερα γραφικά κατά τη διάρκεια των αγώνων που κάνουν τον απλό θεατή να κατανοεί περισσότερο όσα διαδραματίζονται στην πίστα.
Η αμερικανική εταιρεία θα συνεχίσει σε αυτόν το δρόμο εισάγοντας ένα εντελώς νέο γραφικό στην τηλεοπτική κάλυψη το οποίο όταν υπάρχει μία μονομαχία εντός πίστας θα εμφανίζει την πιθανότητα προσπέρασης.
Για να γίνει αυτό η Liberty Media θα χρησιμοποιήσει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης οι οποίες θα συνδυάζουν δεδομένα που προκύπτουν σε πραγματικό χρόνο όπως το πότε άλλαξε ο κάθε οδηγός ελαστικά και τι γόμα έχει επιλέξει καθώς και ιστορικά δεδομένα όπως το πόσο επιθετικός είναι ο κάθε οδηγός και πόσο εύκολα πετυχαίνει μια προσπέραση.
Στοιχείο κλειδί σε αυτή τη διαδικασία είναι ότι η Liberty Media θα έχει στη διάθεσή της δεδομένα τα οποία δεν έχουν οι ομάδες οπότε θα μπορεί να κάνει προβλέψεις που εκείνες δεν μπορούν.
Το σύστημα θα δουλεύει με την υποστήριξη της εταιρείας AWS η οποία τον Ιούνιο έκλεισε συμφωνία με τη Formula 1 ως επίσημος συνεργάτης παροχής υπηρεσιών cloud computing και machine learning, δηλαδή στοιχείων που έχουν να κάνουν με υπολογιστική δύναμη “στο σύννεφο” και μηχανικής μάθησης.
Με τα νέα γραφικά οι άνθρωποι της Liberty Media ευελπιστούν ότι θα αυξηθεί η δημοφιλία του αθλήματος και ότι θα προσελκύσουν και νέο κοινό καθώς η παρακολούθηση ενός αγώνα θα γίνει πιο εύκολη ακόμα και για κάποιον που δεν ασχολείται επισταμένως με τα τεκταινόμενα του σπορ.
Αυτή η κίνηση σε συνδυασμό με την απλοποίηση στον χαρακτηρισμό των ελαστικών που θα χρησιμοποιούνται και τις αεροδυναμικές αλλαγές ώστε να ευνοηθούν οι προσπεράσεις δείχνουν ότι η Formula 1 έχει κατανοήσει κάποιους από τους λόγους που έχουν μειώσει τη δημοφιλία της και προσπαθεί να τους διορθώσει.