Είστε εδώ

F1

Κάρλος Σάινθ: Το πρώτο (επεισοδιακό) βάθρο στην καριέρα του

του Σωτήριου Χάλλα

Οι ανατροπές του Γκραν Πρι Βραζιλίας δεν τελείωσαν με το πέσιμο της καρό σημαίας αλλά συνεχίστηκαν και μετά, αφού ο Χάμιλτον τελικά δέχτηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων για την επαφή που είχε με τον Άλμπον στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.

Αυτό σημαίνει ότι χάνει τη θέση του στο βάθρο και πέφτει στην έβδομη θέση.

Έτσι, στο τρίτο σκαλί ανεβαίνει ο Κάρλος Σάινθ. Αυτό είναι το πρώτο podium για τον Ισπανό οδηγό, στη Formula 1 και ήρθε σε μία μέρα όπου συνέβησαν αρκετά απρόοπτα.

Εκτός από τα διάφορα συμβάντα, όμως, ο Σάινθ (ο οποίος κινδύνευσε να βρεθεί χωρίς ομάδα για το 2019) έκανε έναν εκπληκτικό αγώνα αφού εκκίνησε τελευταίος λόγω αλλαγής του υβριδικού συνόλου και παρ’ όλα αυτά, κατάφερε να δει την καρό σημαία τέταρτος.

Το συγκεκριμένο αποτέλεσμα δεν είναι τυχαίο, καθώς σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος δείχνει σταθερότητα, αφού βρίσκεται πολύ συχνά πίσω από τους έξι οδηγούς των τριών ισχυρών ομάδων, κερδίζοντας τον άτυπο χαρακτηρισμό του best of the rest σε αρκετά αγωνιστικά τριήμερα.

Αυτό το βάθρο αποτελεί το πρώτο για τη McLaren από τον αγώνα της Αυστραλίας του 2014 και όπως μπορείτε να δείτε στην εικόνα, το πανηγύρισαν. Τότε για τη βρετανική ομάδα αγωνίζονταν οι Μάγκνουσεν και Μπάτον, που βρέθηκαν στις θέσεις 2 και 3, αντίστοιχα. Στο Σάρεϊ έχουν ακόμα ένα λόγο να γιορτάζουν. Με τα αποτελέσματα του αγώνα στο Interlagos “κλείδωσαν” και μαθηματικά την τέταρτη θέση για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, στοιχείο το οποίο αναμένεται να τους δώσει πολύ μεγάλη ώθηση για την επόμενη σεζόν.

Όπως αναφέραμε, αυτό είναι το πρώτο βάθρο στην καριέρα του Κάρλος Σάινθ στην F1. Ο Ισπανός αγωνίζεται στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 2015, έχοντας φορέσει τα χρώματα των Toro Rosso, Renault και από την αρχή του 2019 εκείνα της McLaren. Το Γκραν Πρι Βραζιλίας ήταν ο 101ος αγώνας του στη Formula 1.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.