![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/18/photon30299f81379.jpeg?itok=uVw2B4F6)
Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.
Ταυτόχρονα, η Toro Rosso και η R.B. Aston Martin που είχαν ακόμα δικαίωμα να τον κρατήσουν, δεν είχαν δείξει τέτοια διάθεση και τελικά τον αποδέσμευσαν. Έτσι, στράφηκε προς τη McLaren η οποία, όμως, είχε συνομιλίες και με τον Οκόν.
Τελικά ο Ισπανός κατάφερε να πάρει τη θέση που θα άφηνε κενή ο Αλόνσο, κίνηση την οποία μάλλον οι Βρετανοί δεν την έχουν μετανιώσει καθόλου.
Η πορεία του σε όλο το πρωτάθλημα δείχνει σταθερότητα, με χαρακτηριστικότερο όλων το γεγονός ότι από τους 13 αγώνες στους οποίους έχει τερματίσει φέτος, μόνο σε τρεις ήταν εκτός βαθμών. Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε ότι όλες οι εγκαταλείψεις είναι από παράγοντες στους οποίους δε φέρει καμία ευθύνη όπως προβλήματα στον κινητήρα, στο κιβώτιο ή ακόμα και μη βίδωμα τροχού μετά από pit stop (στη Μόντσα) και όχι από σύγκρουση.
Αυτή η σταθερή παρουσία στη δεκάδα έχει οδηγήσει στο να είναι έκτος στη βαθμολογία με 76 βαθμούς, έχοντας μπροστά του οδηγούς μόνο από τις τρεις μεγάλες ομάδες. Σίγουρα βοηθήθηκε από το γεγονός ότι Γκασλί και Άλμπον άλλαξαν θέσεις στη μέση της χρονιάς, όμως αυτό δε μειώνει σε τίποτα το κατόρθωμά του.
Οι 76 βαθμοί του αποτελούν σχεδόν τα 2/3 της συνολικής συγκομιδής που έχει η McLaren φέτος, αφού ο team mate του, Λάντο Νόρις, ισοβαθμεί στη δέκατη με τους Χούλκενμπεργκ και Πέρεθ έχοντας 35 βαθμούς, ωστόσο για τον Βρετανό είναι η πρώτη του χρονιά στη Formula 1, σε αντίθεση με τον Ισπανό που είναι η πέμπτη του.
Σίγουρα στην πετυχημένη του πορεία έχει παίξει ρόλο και η κάτι παραπάνω από εμφανής βελτίωση της McLaren, η οποία έχει δώσει την ευκαιρία στον Σάινθ να βρεθεί έξι φορές στη θέση του best of the rest, δηλαδή της καλύτερης θέσης πίσω από τους οδηγούς των Mercedes, Ferrari και R.B. Aston Martin. Το ίδιο έχει καταφέρει και ο Νόρις όμως τρεις φορές.
Προς το παρόν ο συνδυασμός Mclaren – Σάινθ δείχνει να λειτουργεί πολύ καλά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα. Σίγουρα οι Βρετανοί δεν πρωταγωνιστούν ακόμα, όπως είχαν συνηθίσει τα παλαιότερα χρόνια, όμως βρίσκονται ξεκάθαρα σε ανοδική πορεία και φαίνεται στον Σάινθ να έχουν βρει έναν οδηγό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.
Άραγε το 2020 και κυρίως το 2021 που αλλάζουν οι κανονισμοί, θα συνεχίσουν να πορεύονται μαζί και να βελτιώνονται;