Είστε εδώ

F1

Κάρλος Σάινθ: Από την πόρτα της εξόδου, στην κορυφή του midfield

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα της σεζόν του 2018 ο Κάρλος Σάινθ ήταν με το ένα πόδι εκτός της Formula 1 αφού ο ένας χρόνος δανεισμού του από τους “ταύρους“ προς τη Renault τελείωνε, όμως οι Γάλλοι είχαν ήδη ανακοινώσει ότι το οδηγικό τους δίδυμο για το 2019 θα ήταν οι Ρικιάρντο και Χούλκενμπεργκ.

Ταυτόχρονα, η Toro Rosso και η R.B. Aston Martin που είχαν ακόμα δικαίωμα να τον κρατήσουν, δεν είχαν δείξει τέτοια διάθεση και τελικά τον αποδέσμευσαν. Έτσι, στράφηκε προς τη McLaren η οποία, όμως, είχε συνομιλίες και με τον Οκόν.

Τελικά ο Ισπανός κατάφερε να πάρει τη θέση που θα άφηνε κενή ο Αλόνσο, κίνηση την οποία μάλλον οι Βρετανοί δεν την έχουν μετανιώσει καθόλου.

Η πορεία του σε όλο το πρωτάθλημα δείχνει σταθερότητα, με χαρακτηριστικότερο όλων το γεγονός ότι από τους 13 αγώνες στους οποίους έχει τερματίσει φέτος, μόνο σε τρεις ήταν εκτός βαθμών. Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε ότι όλες οι εγκαταλείψεις είναι από παράγοντες στους οποίους δε φέρει καμία ευθύνη όπως προβλήματα στον κινητήρα, στο κιβώτιο ή ακόμα και μη βίδωμα τροχού μετά από pit stop (στη Μόντσα) και όχι από σύγκρουση.

Αυτή η σταθερή παρουσία στη δεκάδα έχει οδηγήσει στο να είναι έκτος στη βαθμολογία με 76 βαθμούς, έχοντας μπροστά του οδηγούς μόνο από τις τρεις μεγάλες ομάδες. Σίγουρα βοηθήθηκε από το γεγονός ότι Γκασλί και Άλμπον άλλαξαν θέσεις στη μέση της χρονιάς, όμως αυτό δε μειώνει σε τίποτα το κατόρθωμά του.

Οι 76 βαθμοί του αποτελούν σχεδόν τα 2/3 της συνολικής συγκομιδής που έχει η McLaren φέτος, αφού ο team mate του, Λάντο Νόρις, ισοβαθμεί στη δέκατη με τους Χούλκενμπεργκ και Πέρεθ έχοντας 35 βαθμούς, ωστόσο για τον Βρετανό είναι η πρώτη του χρονιά στη Formula 1, σε αντίθεση με τον Ισπανό που είναι η πέμπτη του.

Σίγουρα στην πετυχημένη του πορεία έχει παίξει ρόλο και η κάτι παραπάνω από εμφανής βελτίωση της McLaren, η οποία έχει δώσει την ευκαιρία στον Σάινθ να βρεθεί έξι φορές στη θέση του best of the rest, δηλαδή της καλύτερης θέσης πίσω από τους οδηγούς των Mercedes, Ferrari και R.B. Aston Martin. Το ίδιο έχει καταφέρει και ο Νόρις όμως τρεις φορές.

Προς το παρόν ο συνδυασμός Mclaren – Σάινθ δείχνει να λειτουργεί πολύ καλά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα. Σίγουρα οι Βρετανοί δεν πρωταγωνιστούν ακόμα, όπως είχαν συνηθίσει τα παλαιότερα χρόνια, όμως βρίσκονται ξεκάθαρα σε ανοδική πορεία και φαίνεται στον Σάινθ να έχουν βρει έναν οδηγό που ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.

Άραγε το 2020 και κυρίως το 2021 που αλλάζουν οι κανονισμοί, θα συνεχίσουν να πορεύονται μαζί και να βελτιώνονται;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.