![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/7/10/photon29335f78479.jpg?itok=DVIobBYE)
Στο Γκραν Πρι της Αυστρίας η Honda πήρε την πρώτη της νίκη από το 2015 που επέστρεψε στη Formula 1 ως εταιρεία προμήθειας κινητήρων και φαίνεται ότι αυτή η επιτυχία έχει ανοίξει την όρεξη στους Ιάπωνες.
Η εταιρεία προχώρησε σε δεύτερη αναβάθμιση του υβριδικού συνόλου της πριν το γαλλικό Γκραν Πρι και έναν αγώνα μετά έδρεψε τους καρπούς μαζί με τη Red Bull, τη μία από τις δύο ομάδες τις οποίες προμηθεύθει.
Σε ερώτηση προς τον Τογιοχάρου Τανάμπε, επικεφαλής του προγράμματος της Honda για τη Formula 1, σχετικά με το επόμενο βήμα για τον κινητήρα, ο Ιάπωνας μηχανικός απάντησε ότι θέλουν να αυξήσουν περαιτέρω την ισχύ ώστε να καταφέρουν να έχουν ένα ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες, το γνωστό party mode που εισήγαγε πρώτη η Mercedes.
Ο Τανάμπε συμπλήρωσε ότι η αύξηση στην ισχύ δε θα αφορά μόνο το ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες αλλά θα έχει αντίκρισμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα. “Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα μας όσο το δυνατόν περισσότερο όμως δεν είναι εύκολο να έχουμε αύξηση ισχύος από τη μια στιγμή στην άλλη. Συνεχίζουμε την εξέλιξη και πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα θα φανούν στην επόμενη αναβάθμιση.”
“Στις κατατακτήριες υστερούμε σημαντικά σε σχέση με τους υπόλοιπους, σε αντίθεση με τον αγώνα όπου είμαστε πιο κοντά. Αυτός είναι ο λόγος που επικεντρωνόμαστε στις κατατακτήριες όμως μην περιμένετε την αναβάθμιση άμεσα. Προς το παρόν δεν μπορώ να σας πω κάτι. Έτσι κι αλλιώς πρέπει πρώτα να κουβεντιάσουμε με τις ομάδες όμως σίγουρα δε θα έρθει στον επόμενο αγώνα.”
Η Honda είχε θέσει ως στόχο να αποκτήσει party mode φέτος, ήδη από τις αρχές του 2019, οπότε προσπαθεί να φανεί συνεπής απέναντι στον εαυτό της αλλά και τις Red Bull – Toro Rosso.