Είστε εδώ

F1

Honda: Επόμενος στόχος: party mode

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Γκραν Πρι της Αυστρίας η Honda πήρε την πρώτη της νίκη από το 2015 που επέστρεψε στη Formula 1 ως εταιρεία προμήθειας κινητήρων και φαίνεται ότι αυτή η επιτυχία έχει ανοίξει την όρεξη στους Ιάπωνες.

Η εταιρεία προχώρησε σε δεύτερη αναβάθμιση του υβριδικού συνόλου της πριν το γαλλικό Γκραν Πρι και έναν αγώνα μετά έδρεψε τους καρπούς μαζί με τη Red Bull, τη μία από τις δύο ομάδες τις οποίες προμηθεύθει.

Σε ερώτηση προς τον Τογιοχάρου Τανάμπε, επικεφαλής του προγράμματος της Honda για τη Formula 1, σχετικά με το επόμενο βήμα για τον κινητήρα, ο Ιάπωνας μηχανικός απάντησε ότι θέλουν να αυξήσουν περαιτέρω την ισχύ ώστε να καταφέρουν να έχουν ένα ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες, το γνωστό party mode που εισήγαγε πρώτη η Mercedes.

Ο Τανάμπε συμπλήρωσε ότι η αύξηση στην ισχύ δε θα αφορά μόνο το ειδικό πρόγραμμα για τις κατατακτήριες αλλά θα έχει αντίκρισμα και κατά τη διάρκεια του αγώνα. “Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε τον κινητήρα μας όσο το δυνατόν περισσότερο όμως δεν είναι εύκολο να έχουμε αύξηση ισχύος από τη μια στιγμή στην άλλη. Συνεχίζουμε την εξέλιξη και πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα θα φανούν στην επόμενη αναβάθμιση.”

“Στις κατατακτήριες υστερούμε σημαντικά σε σχέση με τους υπόλοιπους, σε αντίθεση με τον αγώνα όπου είμαστε πιο κοντά. Αυτός είναι ο λόγος που επικεντρωνόμαστε στις κατατακτήριες όμως μην περιμένετε την αναβάθμιση άμεσα. Προς το παρόν δεν μπορώ να σας πω κάτι. Έτσι κι αλλιώς πρέπει πρώτα να κουβεντιάσουμε με τις ομάδες όμως σίγουρα δε θα έρθει στον επόμενο αγώνα.”

Η Honda είχε θέσει ως στόχο να αποκτήσει party mode φέτος, ήδη από τις αρχές του 2019, οπότε προσπαθεί να φανεί συνεπής απέναντι στον εαυτό της αλλά και τις Red Bull – Toro Rosso.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.