Είστε εδώ

F1

Χειμερινές δοκιμές 2019: Με το δεξί ξεκίνησε η Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Το πρώτο σκέλος των χειμερινών δοκιμών για το 2019 στην πίστα της Βαρκελώνης ολοκληρώθηκε με τη Ferrari και τον Σεμπάστιαν Φέτελ να ξεκινάνε με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά αφού βρέθηκαν στην κορυφή των χρόνων με 1:18.161.

Βέβαια, ακόμα είναι υπερβολικά νωρίς για να βγάλουμε οποιοδήποτε συμπέρασμα. Άλλωστε στις δοκιμές οι ομάδες δεν κυνηγάνε χρόνους αλλά έχουν συγκεκριμένο πρόγραμμα το οποίο κάθε φορά εστιάζει στη δοκιμή κάποιου τομέα του αυτοκινήτου ή ενός εξαρτήματος συγκεκριμένα.

Τι έκαναν, όμως, οι άλλες δύο μεγάλες ομάδες; Η Mercedes με τον Βάλτερι Μπότας βρέθηκε στην τρίτη θέση (+1.966) όμως οι Γερμανοί μας έχουν συνηθίσει από τα προηγούμενα χρόνια να μην κυνηγάνε χρόνους στις δοκιμές και να δείχνουν την πραγματική τους δύναμη όταν ξεκινάει το πρωτάθλημα.

Όσον αφορά τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν που για πρώτη φορά πάτησαν πίστα με τον κινητήρα της Honda στο πίσω μέρος του μονοθεσίου, βρέθηκαν στην πέμπτη θέση (+2.013). Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών στην πραγματικότητα τώρα ξεκινάει οπότε περιμένουμε να δούμε τι καρπούς θα δώσει.

Στις υπόλοιπες θέσεις ο Πέρεθ με Force India βρέθηκε στη δεύτερη θέση αλλά μακριά από την κορυφή (+1.783), ο Ραϊκόνεν με την Alfa Romeo βρέθηκε στην τέταρτη (+1.999), ο Κάρλος Σάινθ για λογαριασμό της McLaren βρέθηκε στην έκτη θέση (+2.269), έβδομος πλασαρίστηκε ο Χούλκενμπεργκ με Renault (+2.819), στην όγδοη θέση συναντάμε τον Γκροζάν με Haas (+3.339) και στην ένατη τον Κβίατ ο οποίος επέστρεψε στην Toro Rosso (+3.571). Η Williams δε σημείωσε χρόνο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.