![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/3/30/photon24729f64657.jpg?itok=PGv1sfo8)
Κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου αγώνα της Formula 1 για το 2018 που έγινε το τριήμερο 23-25 Μαρτίου στη Μελβούρνη της Αυστραλίας παρακολουθήσαμε την έντονη μάχη για την πρώτη θέση στην οποία ο Χάμιλτον προσπαθούσε επί πολλούς γύρους να προσπεράσει τον Φέτελ για την πρώτη θέση χωρίς τελικά να τα καταφέρει.
Αυτή η προσπάθεια, όμως, είχε ως αποτέλεσμα η θερμοκρασία του κινητήρα του να ανέβει σε υψηλά επίπεδα αναγκάζοντας τους ανθρώπους της ομάδας να του ζητήσουν σε ορισμένα σημεία του αγώνα να μειώσει προς στιγμήν το ρυθμό του προκειμένου να κατέβει η θερμοκρασία της υβριδικής μηχανής.
Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι οι οδηγοί φέτος είναι υποχρεωμένοι από τη FIA να χρησιμοποιήσουν ολόκληρη τη χρονιά μόλις τρεις κινητήρες οπότε χρειάζεται πολύ σοφή διαχείριση προκειμένου να μην αναγκαστεί κάποιος οδηγός να πάει σε τέταρτο σύνολο με όποιες ποινές συνεπάγεται αυτό οπότε η Mercedes προτιμούσε να μείνει λίγο πίσω ο Χάμιλτον και ας έχασε 7 βαθμούς παρά να πιέσει ανεβάζοντας τις θερμοκρασίες περαιτέρω διακινδυνεύοντας με αυτόν τον τρόπο τη μακροζωία του κινητήρα του.
Ένα άλλο πρόβλημα για αυτή την κατάσταση είναι ότι πλέον τα μονοθέσια είναι έτσι σχεδιασμένα που όταν αναγκάζονται να κινηθούν το ένα πίσω από το άλλο δεν μπαίνει αρκετός αέρας στα ψυγεία με συνέπεια να θερμαίνεται σχετικά γρήγορα ο κινητήρας.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της γερμανικής ομάδας οι θερμοκρασίες στον κινητήρα του Χάμιλτον έφτασαν κοντά στο όριο αλλά δεν το πέρασαν ποτέ οπότε δε θεωρούν ότι υπάρχει πρόβλημα και σκοπεύουν να τον χρησιμοποιήσουν και στους επόμενους δύο αγώνες σε Μπαχρέιν και Κίνα.