Είστε εδώ

F1

Χάμιλτον: Ποιον σοβαρό κίνδυνο αντιμετώπισε στην Αυστραλία;

του Σωτήριου Χάλλα

Κατά τη διάρκεια του εναρκτήριου αγώνα της Formula 1 για το 2018 που έγινε το τριήμερο 23-25 Μαρτίου στη Μελβούρνη της Αυστραλίας παρακολουθήσαμε την έντονη μάχη για την πρώτη θέση στην οποία ο Χάμιλτον προσπαθούσε επί πολλούς γύρους να προσπεράσει τον Φέτελ για την πρώτη θέση χωρίς τελικά να τα καταφέρει.

Αυτή η προσπάθεια, όμως, είχε ως αποτέλεσμα η θερμοκρασία του κινητήρα του να ανέβει σε υψηλά επίπεδα αναγκάζοντας τους ανθρώπους της ομάδας να του ζητήσουν σε ορισμένα σημεία του αγώνα να μειώσει προς στιγμήν το ρυθμό του προκειμένου να κατέβει η θερμοκρασία της υβριδικής μηχανής.

Το πρόβλημα ξεκινάει από το γεγονός ότι οι οδηγοί φέτος είναι υποχρεωμένοι από τη FIA να χρησιμοποιήσουν ολόκληρη τη χρονιά μόλις τρεις κινητήρες οπότε χρειάζεται πολύ σοφή διαχείριση προκειμένου να μην αναγκαστεί κάποιος οδηγός να πάει σε τέταρτο σύνολο με όποιες ποινές συνεπάγεται αυτό οπότε η Mercedes προτιμούσε να μείνει λίγο πίσω ο Χάμιλτον και ας έχασε 7 βαθμούς παρά να πιέσει ανεβάζοντας τις θερμοκρασίες περαιτέρω διακινδυνεύοντας με αυτόν τον τρόπο τη μακροζωία του κινητήρα του.

Ένα άλλο πρόβλημα για αυτή την κατάσταση είναι ότι πλέον τα μονοθέσια είναι έτσι σχεδιασμένα που όταν αναγκάζονται να κινηθούν το ένα πίσω από το άλλο δεν μπαίνει αρκετός αέρας στα ψυγεία με συνέπεια να θερμαίνεται σχετικά γρήγορα ο κινητήρας.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της γερμανικής ομάδας οι θερμοκρασίες στον κινητήρα του Χάμιλτον έφτασαν κοντά στο όριο αλλά δεν το πέρασαν ποτέ οπότε δε θεωρούν ότι υπάρχει πρόβλημα και σκοπεύουν να τον χρησιμοποιήσουν και στους επόμενους δύο αγώνες σε Μπαχρέιν και Κίνα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.