Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βρετανίας: Νίκη Φέτελ σε αγώνα - αριστούργημα

του Σωτήριου Χάλλα

Στο Silverstone απολαύσαμε ακόμα έναν καταπληκτικό αγώνα μετά από εκείνον της Αυστρίας καθώς είδαμε μάχες, ανατροπές και προσπεράσεις που μας κράτησαν το ενδιαφέρον αμείωτο σε όλη τη διάρκεια του Γκραν Πρι.

Στην εκκίνηση καλύτερα από όλους έφυγε ο Φέτελ ο οποίος πέρασε τον Χάμιλτον σα σταματημένο καθώς ο Βρετανός έκανε κακή εκκίνηση. Λόγω της κακής του εκκίνησης ο Χάμιλτον βρέθηκε να παλεύει με τον Κίμι Ραϊκόνεν  με τον οποίο τελικά είχαν επαφή. Το αποτέλεσμα ήταν ο οδηγός της Mercedes να κάνει ένα μεγαλοπρεπές τετακέ που τον έριξε στην τελευταία θέση.

Ένα συμβάν υπήρξε και πιο πίσω όταν ο Πέρεθ έχασε την πρώτη στροφή και βγαίνοντας από την πίστα με το μονοθέσιό του να έχει μια ανεξέλεγκτη πορεία πέρασε ξυστά μπροστά από τις δύο Williams οι οποίες εκκινούσαν από το pit lane.

Έτσι, στους πρώτους γύρους είχαμε τον Φέτελ στην πρωτοπορία με τον Μπότας να ακολουθεί και τον Ραϊκόνεν στην τρίτη θέση ενώ λίγο πιο πίσω ακολουθούσαν οι δύο Red Bull.

Όταν άρχισαν τα pit stops δεν άλλαξε κάτι με σχεδόν όλους τους οδηγούς που ξεκίνησαν με soft να αλλάζουν σε medium για να πάνε μέχρι το τέλος του αγώνα και το μόνο απρόοπτο να είναι η εντολή της Sauber προς τον Λεκλέρκ να σταματήσει το μονοθέσιό του αμέσως μετά την αλλαγή ελαστικών επειδή ο ένας από τους τροχούς δεν είχε κουμπώσει σωστά.

Ωστόσο, η τύχη επιφύλασσε κι άλλο δράμα για τη Sauber καθώς στο γύρο 33 το DRS του Έρικσον δεν έκλεισε στη στροφή 1 με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να έχει σφοδρή σύγκρουση με τα προστατευτικά ελαστικά από την οποία ο ίδιος βγήκε αλώβητος.

Η έξοδος του Έρικσον έφερε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και ήταν αρκετοί εκείνοι οι οποίοι έσπευσαν να αλλάξουν ελαστικά. Μετά τις αλλαγές στην πρωτοπορία ήταν ο Μπότας με τον Φέτελ πίσω του και τον Χάμιλτον στην τρίτη θέση ο οποίος είχε καταφέρει να βρεθεί εκεί μετά από εξαιρετική οδήγηση και με τη βοήθεια της τύχης καθώς είχε αλλάξει ελαστικά λίγο πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Μετά από μερικούς γύρους το αυτοκίνητο ασφαλείας και απολαύσαμε μια εκπληκτική μάχη μεταξύ Ραϊκόνεν και Φερστάπεν με νικητή τον Ολλανδό όμως το safety car επέστρεψε σύντομα αφού σε μία μονομαχία μεταξύ Σάινθ και Γκροσζάν οι δύο οδηγοί συγκρούστηκαν και βρέθηκαν και εκτός αγώνα.

Όταν τελικά είχαμε και πάλι κανονική ροή ο Φέτελ άρχισε να πιέζει έντονα τον Μπότας για την πρωτοπορία ενώ το ίδιο έκανε πιο πίσω και ο Ραϊκόνεν προς τον Χάμιλτον. Τελικά ο Φέτελ κατάφερε να περάσει τον Φινλανδό της Mercedes καθώς εκείνος αντιμετώπιζε πρόβλημα με τη σταθερότητα του μονοθεσίου του και το ίδιο έπραξε λίγο μετά και ο Χάμιλτον ο οποίος με τη δεύτερη θέση ελαχιστοποίησε τις απώλειες που θα μπορούσε να έχει λόγω του συμβάντος της εκκίνησης και επισφράγισε μία καταπληκτική εμφάνιση.

Τρεις γύρους πριν το τέλος τον Μπότας πέρασε και ο Ραϊκόνεν με τον πρώτο στη συνέχεια να απειλείται και από τον Ρικιάρντο. Λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό είχαμε και την τελευταία εγκατάλειψη του αγώνα από τον Μαξ Φερστάπεν.

Κλείνοντας να κάνουμε και ένα σχόλιο. Μακάρι όλοι οι αγώνες της Formula 1 να είναι τόσο ανατρεπτικοί και τόσο ενδιαφέροντες όσο οι δύο τελευταίοι και μακάρι ακόμα περισσότερες ομάδες να πλησιάσουν σε δυναμικότητα τις Ferrari και Mercedes ώστε να απολαμβάνουμε όλους αυτούς τους τόσο ταλαντούχους οδηγούς να μάχονται συνεχώς ρόδα με ρόδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.