Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βρετανίας - Κατατακτήριες: "Τρελή" μάχη με νικητή τον Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Με τις κατατακτήριες δοκιμές συνεχίστηκε το Γκραν Πρι της Βρετανίας στο οποίο σημειώθηκε όπως και σε πολλές άλλες πίστες φέτος νέο ρεκόρ απόλυτου γύρου. Το ρεκόρ το έκανε ο Χάμιλτον με 1:25.892.

Το Q1 χαρακτηρίστηκε από την έξοδο του Λανς Στρολ. Όσον αφορά τους πρωτοπόρους στην κορυφή βρέθηκε ο Φέτελ ενώ τις εντυπώσεις κέρδισε τόσο η έκτη θέση του Λεκλέρκ όσο και η ένατη και δέκατη θέση των Haas. Αντίθετα, φάνηκε ότι ο κινητήρας της Renault δε βολεύεται στη βρετανική πίστα καθώς από την εργοστασιακή ομάδα ο Σάινθ έμεινε εκτός 15άδας ενώ και ο Χάλκενμπεργκ κατάφερε να περάσει την τελευταία στιγμή. Ακόμα, στο εμπρός τμήμα οι Red Bull συνέχισαν να δυσκολεύονται να ακολουθήσουν το ρυθμό των Ferrari και Mercedes.

Στο Q2 κυριάρχησε ο Χάμιλτον κάνοντας νέο ρεκόρ γύρου με τον Φέτελ να μένει 0.116 δευτερόλεπτα πίσω του ενώ και πάλι την έκπληξη έκανε ο Λεκλέρκ ο οποίος κατάφερε και πάλι να μπει στο Q3. Ακόμα μία επίδοση που δεν περιμέναμε είναι η είσοδος του Οκόν στην πρώτη δεκάδα εις βάρος των Χάλκενμπεργκ και Πέρεθ που είχαν δείξει μέχρι τώρα ότι μπορούσαν να τα καταφέρουν.

Στο Q3 πρώτες βγήκαν οι Ferrari για να κάνουν χρονομετρημένες προσπάθειες και οι Mercedes ακολούθησαν με την πρώτη μάχη να παίζεται μεταξύ Χάμιλτον και Φέτελ με την προσωρινή pole position να πηγαίνει στον οδηγό της Ferrari. Σε αυτό το κομμάτι των κατατακτηρίων προέκυψε και πρόβλημα στο DRS του Ρικιάρντο που είχε να κάνει με δυσλειτουργία του λογισμικού και τον κράτησε πιο πίσω σε σχέση με τον team mate του.

Προς το τέλος της διαδικασίας οι διεκδικητές της πρώτης θέσης βγήκαν για τις τελευταίες τους προσπάθειες. Το αποτέλεσμα με το πέσιμο της καρό σημαίας ήταν η pole position να καταλήξει στον Λιούις Χάμιλτον αφήνοντας τον Φέτελ στη δεύτερη θέση. Από την τρίτη θέση θα ξεκινήσει ο Κίμι Ραϊκόνεν ο οποίος κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στην τελευταία του προσπάθεια αφήνοντας το Μπότας στην τέταρτη θέση.

Οι δύο Red Bull των Φερστάπεν και Ρικιάρντο έμειναν στις θέσεις 5 και 6 με τις δύο Haas των Μάγκνουσεν και Γκροσζάν να ακολουθούν. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Λεκλέρκ και Οκόν. Αυτή ήταν η πέμπτη συνεχόμενη pole position για τον Χάμιλτον στο Silverstone η οποία αν μετουσιωθεί σε νίκη θα τον κάνει τον πιο επιτυχημένο Βρετανό στην ιστορία του Γκραν Πριτης πατρίδας του.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.