Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βρετανίας: Η pole των 0.006 δευτερολέπτων

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 οδεύει προς το μέσον του πρωταθλήματος με το Γκραν Πρι της Βρετανίας που γίνεται στο Σίλβερστον, την πίστα που πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας στην ιστορία του αθλήματος, ο οποίος είναι ο 10ος από τους 21 που έχουν προγραμματιστεί για τη φετινή χρονιά.

Στον εντός έδρας αγώνα του Λιούις Χάμιλτον, ο team mate του στη Mercedes, Βάλτερι Μπότας, κατάφερε να του “κλέψει” την pole position μόλις για 6 χιλιοστά του δευτερολέπτου και να βάλει τέλος στο σερί που είχε ο Βρετανός από το 2015. Τώρα ο Φινλανδός ελπίζει ότι θα καταφέρει στον αγώνα να τη μετατρέψει σε νίκη και να εμποδίσει τον Χάμιλτον να πάρει την έκτη νίκη του στο Σίλβερστον. Αν ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τα καταφέρει θα είναι πρώτος στη λίστα με τις περισσότερες νίκες στο βρετανικό Γκραν Πρι.

Στο Q1 ο πρώτος που έκανε χρονομετρημένο γύρο ήταν ο Τζιοβινάτσι και ακολούθησε ο έτερος οδηγός της Alfa Romeo, Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ δεν άργησαν να ακολουθήσουν και άλλοι οδηγοί του midfield. Οι μεγάλες ομάδες βγήκαν λίγο πιο αργά με τον Φέτελ να είναι ο πρώτος που έκανε χρόνο μένοντας, όμως πίσω από εκείνον του Νόρις. Το ίδιο συνέβη και με τους Φερστάπεν και Γκασλί ενώ αντίθετα ο Λεκλέρκ κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση. Με τις Mercedes να είναι οι τελευταίες που έκαναν χρονομετρημένο γύρο, ο Μπότας βρέθηκε τρίτος και ο Χάμιλτον πρώτος. Στη συνέχεια όλοι οι οδηγοί προσπάθησαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους. Τελικά στην πρώτη θέση παρέμεινε ο Χάμιλτον ενώ στο Q2 δε συνέχισαν οι Μάγκνουσεν, Κβίατ, Στρολ, Ράσελ και Κούμπιτσα.

Αντίθετα με το Q1, στο Q2 οι Mercedes ήταν οι πρώτες που έκαναν χρόνο με τον Βρετανό να πλασάρεται πάνω από τον Φινλανδό, όμως, με την πρώτη του προσπάθεια ο Λεκλέρκ βρέθηκε στην κορυφή. Από την άλλη, ο Φέτελ έφτασε μέχρι την όγδοη θέση, μένοντας πίσω από τις δύο Red Bull, τον Ρικιάρντο και τον Νόρις. Προς το τέλος έπεσε μέχρι και την 11η θέση όμως με τη δεύτερη προσπάθειά του ανέβηκε πέμπτος. Βελτιωμένο χρόνο έκανε και ο Λεκλέρκ στη δεύτερη προσπάθειά του ο οποίος με το 1:25.546 έκανε νέο ρεκόρ γύρου. Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε ο Χάμιλτον από τις κατατακτήριες του 2018 με 1:25.892.

Οι Mercedes βγήκαν πρώτες και στο Q3 όμως πολύ σύντομα το παράδειγμά τους ακολούθησαν και οι Ferrari, Red Bull και Renault. Οι μόνοι που βγήκαν πιο αργά ήταν οι Νόρις και Άλμπον, που εκμεταλλεύτηκαν το κενό ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη προσπάθεια των υπολοίπων. Στην κορυφή ο Μπότας “πήρε τον πρώτο γύρο” αφού βρέθηκε πάνω από τον Χάμιλτον.

Αυτή η επίδοση ήταν αρκετή για να του δώσει την pole position αφού ο Χάμιλτον δεν κατάφερε να βελτιώσει μόλις για 6 χιλιοστά του δευτερολέπτου (0.006 δευτερόλεπτα). Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι Λεκλέρκ και Φερστάπεν με τον Γκασλί και τον Φέτελ να ακολουθούν στις θέσεις πέντε και έξι. Ρικιάρντο, Νόρις, Άλμπον και Χούλκενμπεργκ συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.