![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/7/13/photon29367f78565.jpg?itok=_Wnk8YT6)
Η Formula 1 οδεύει προς το μέσον του πρωταθλήματος με το Γκραν Πρι της Βρετανίας που γίνεται στο Σίλβερστον, την πίστα που πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας στην ιστορία του αθλήματος, ο οποίος είναι ο 10ος από τους 21 που έχουν προγραμματιστεί για τη φετινή χρονιά.
Στον εντός έδρας αγώνα του Λιούις Χάμιλτον, ο team mate του στη Mercedes, Βάλτερι Μπότας, κατάφερε να του “κλέψει” την pole position μόλις για 6 χιλιοστά του δευτερολέπτου και να βάλει τέλος στο σερί που είχε ο Βρετανός από το 2015. Τώρα ο Φινλανδός ελπίζει ότι θα καταφέρει στον αγώνα να τη μετατρέψει σε νίκη και να εμποδίσει τον Χάμιλτον να πάρει την έκτη νίκη του στο Σίλβερστον. Αν ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τα καταφέρει θα είναι πρώτος στη λίστα με τις περισσότερες νίκες στο βρετανικό Γκραν Πρι.
Στο Q1 ο πρώτος που έκανε χρονομετρημένο γύρο ήταν ο Τζιοβινάτσι και ακολούθησε ο έτερος οδηγός της Alfa Romeo, Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ δεν άργησαν να ακολουθήσουν και άλλοι οδηγοί του midfield. Οι μεγάλες ομάδες βγήκαν λίγο πιο αργά με τον Φέτελ να είναι ο πρώτος που έκανε χρόνο μένοντας, όμως πίσω από εκείνον του Νόρις. Το ίδιο συνέβη και με τους Φερστάπεν και Γκασλί ενώ αντίθετα ο Λεκλέρκ κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση. Με τις Mercedes να είναι οι τελευταίες που έκαναν χρονομετρημένο γύρο, ο Μπότας βρέθηκε τρίτος και ο Χάμιλτον πρώτος. Στη συνέχεια όλοι οι οδηγοί προσπάθησαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους. Τελικά στην πρώτη θέση παρέμεινε ο Χάμιλτον ενώ στο Q2 δε συνέχισαν οι Μάγκνουσεν, Κβίατ, Στρολ, Ράσελ και Κούμπιτσα.
Αντίθετα με το Q1, στο Q2 οι Mercedes ήταν οι πρώτες που έκαναν χρόνο με τον Βρετανό να πλασάρεται πάνω από τον Φινλανδό, όμως, με την πρώτη του προσπάθεια ο Λεκλέρκ βρέθηκε στην κορυφή. Από την άλλη, ο Φέτελ έφτασε μέχρι την όγδοη θέση, μένοντας πίσω από τις δύο Red Bull, τον Ρικιάρντο και τον Νόρις. Προς το τέλος έπεσε μέχρι και την 11η θέση όμως με τη δεύτερη προσπάθειά του ανέβηκε πέμπτος. Βελτιωμένο χρόνο έκανε και ο Λεκλέρκ στη δεύτερη προσπάθειά του ο οποίος με το 1:25.546 έκανε νέο ρεκόρ γύρου. Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε ο Χάμιλτον από τις κατατακτήριες του 2018 με 1:25.892.
Οι Mercedes βγήκαν πρώτες και στο Q3 όμως πολύ σύντομα το παράδειγμά τους ακολούθησαν και οι Ferrari, Red Bull και Renault. Οι μόνοι που βγήκαν πιο αργά ήταν οι Νόρις και Άλμπον, που εκμεταλλεύτηκαν το κενό ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη προσπάθεια των υπολοίπων. Στην κορυφή ο Μπότας “πήρε τον πρώτο γύρο” αφού βρέθηκε πάνω από τον Χάμιλτον.
Αυτή η επίδοση ήταν αρκετή για να του δώσει την pole position αφού ο Χάμιλτον δεν κατάφερε να βελτιώσει μόλις για 6 χιλιοστά του δευτερολέπτου (0.006 δευτερόλεπτα). Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθούν οι Λεκλέρκ και Φερστάπεν με τον Γκασλί και τον Φέτελ να ακολουθούν στις θέσεις πέντε και έξι. Ρικιάρντο, Νόρις, Άλμπον και Χούλκενμπεργκ συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα.