Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βραζιλίας: Νίκη Φέτελ - Εκπληκτική εμφάνιση Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Η εκκίνηση του αγώνα έγινε με καλό καιρό στην πίστα του Interlagos. Ήδη από την πρώτη στροφή ο Vettel προσπέρασε τον Μπότας παίρνοντας έτσι τα ηνία και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος.

Πριν καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς υπήρξαν δύο επαφές. Η πρώτη ήταν στη στροφή 3 μεταξύ Ρικιάρντο, Μάγκνουσεν και Βαντόρν ενώ λίγες στροφές μετά συγκρούστηκε και ο Οκόν με τον Γκροζάν ο οποίος τιμωρήθηκε με ποινή 20 δευτρολέπτων καθώς οι αγωνοδίκες θεώρησαν ότι είχε την ευθύνη της σύγκρουσης. Αποτέλεσμα αυτών ήταν να εγκαταλείψουν οι Οκόν, Μάγκνουσεν και Βαντόρν ενώ ο Ρικιάρντο συνέχισε χωρίς προβλήματα έχοντας πέσει, όμως, στην τελευταία θέση καθώς εκμεταλλεύτηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας για να αλλάξει λάστιχα. Αυτή ήταν η πρώτη εγκατάλειψη για τον Οκόν καθώς είχε τερματίσει σε όλους τους αγώνες που είχε εκκινήσει μέχρι τώρα.

Καλή εκκίνηση έκανε και ο Αλόνσο ο οποίος μέχρι να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας βρέθηκε στην πέμπτη θέση. Στην επανεκκίνηση ο Φέτελ κράτησε τη θέση του ενώ στις πιο πίσω θέσεις ο Χάμιλτον που είχε ξεκινήσει από τα πιτ λόγω του ατυχήματος που είχε στις κατατακτήριες είχε μπει στη βαθμολογούμενη δεκάδα ήδη από τον ένατο γύρο. Μεγάλος κερδισμένος πέραν του Χάμιλτον ήταν και ο Γκασλί ο οποίος μετά τα συμβάντα των πρώτων γύρων είχε κερδίσει 8 θέσεις και είχε βρεθεί στην ενδέκατη θέση.

Στις πρώτες θέσεις δεν άλλαζε κάτι με τον Φέτελ να προηγείται και πίσω του να βρίσκονται οι Μπότας, Ραϊκόνεν και Φερστάπεν σε κοντινές μεταξύ τους αποστάσεις. Εκτός από τον Χάμιλτον εντυπωσιακή πορεία έκανε και ο Ρικιάρντο που στον εικοστό γύρο είχε βρεθεί στην ένατη θέση. Με μια ξέφρενη πορεία ο Χάμιλτον κατάφερε ήδη από τον 21ο γύρο να βρεθεί στην πέμπτη θέση και είχε μπροστά του 50 γύρους γαι να φτάσει τον Φέτελ που απείχε περίπου 17 δευτερόλεπτα. Από τους πρωτοπόρους, αυτός που ξεκίνησε τα πιτ-στοπ ήταν ο Μπότας ο οποίος άλλαξε από πολύ μαλακά σε μαλακά ελαστικά. Στον επόμενο γύρο ακολούθησαν και οι Φέτελ και Φερστάπεν ενώ ένα γύρο μετά έκανε τη δική του αλλαγή ελαστικών και ο Ραϊκόνεν.

Φτάνοντας στο μέσο του αγώνα ο Χάμιλτον ήταν στην πρώτη θέση αλλά χωρίς να έχει αλλάξει ελαστικά και πίσω του ήταν οι Φέτελ, Μπότας, Ραϊκόνεν και Φερστάπεν. Στον 42ο γύρο εγκατέλειψε ο Χάρτλεϊ λόγω προβλημάτων στο μονοθέσιο. Τελικά ο Βρετανός άλλαξε τα ελαστικά του στον 43ο γύρο αφού πλέον έχανε αρκετό χρόνο σε σχέση με τον Φέτελ. Στον  ίδιο γύρο μπήκε και ο Ρικιάρντο στα πιτ.

Εκτός του Χάμιλτον που 20 γύρους πριν το τέλος βρισκόταν στην πέμπτη θέση, πάρα πολύ καλή πορεία είχε και ο Ρικιάρντο ο οποίος παρ’ ότι είχε πέσει τελευταίος είχε βρεθεί στην έκτη θέση. Ως αποτέλεσμα της εξαιρετικής του πορείας ο Χάμιλτον έφτασε και πέρασε τον Φερστάπεν στον 59ο γύρο με ένα εξαιρετικό προσπέρασμα από την εξωτερική της στροφής 4.

Λόγω της φθοράς των ελαστικών του ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να τα αλλάξει στον 63ο γύρο αλλά χωρίς να χάσει θέση. Μάλιστα, ο νεαρός Ολλανδός εκμεταλλεύτηκε τα φρέσκα ελαστικά του για να σπάσει το ρεκόρ πίστας που ανήκε στον Μοντόγια κάνοντας χρόνο 1.11.044. Πιο πίσω είχαμε μάχη και για την έβδομη θέση καθώς μόλις 1 δευτερόλεπτο χώριζε τους Μάσα, Αλόνσο και Πέρεζ. Στον 69ο γύρο είχαμε κλατάρισμα στον εμπρός αριστερό τροχό του Στρολ που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη.

Το πέσιμο της καρώ σημαίας βρήκε τον Φέτελ να πανηγυρίζει την 47η νίκη της καριέρας του με τον Μπότας και τον Ραικόνεν να συμπληρώνουν το βάθρο. Και οι δύο Φεράρι κάνανε πολύ καλό αγώνα. Από τη μία ο Φέτελ σε όλη τη διάρκεια έκανε συνεχώς διαχείριση της διαφοράς του από τον Μπότας κρατώντας τον σταθερά σε απόσταση περίπου 3 δευτερολέπτων και από την άλλη ο Ραϊκόνεν κατάφερε τελικά να αντισταθεί στις επιθέσεις του Βρετανού τερματίζοντας 0.868 δευτερόλεπτα μπροστά του.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο Χάμιλτον που τερμάτισε στην τέταρτη θέση είχε διαφορά μόλις 5.468 δευτερόλεπτα από τον Φέτελ. Από εκεί και πίσω, ο Φερστάπεν τερμάτισε στην πέμπτη θέση με τον Ρικιάρντο να ακολουθεί στην έκτη, ένα πολύ καλό αποτέλεσμα δεδομένου ότι μετά τον πρώτο γύρο βρέθηκε τελευταίος. Το τρενάκι των Μάσα, Αλόνσο, Πέρεζ στις θέσεις 7, 8 και 9 δεν άλλαξε μέχρι το τέλος παρά την προσπάθεια του τελευταίου να προσπεράσει πάνω στη γραμμή τερματισμού. Μάλιστα, έφτασε τόσο κοντά που η διαφορά του από τον Ισπανό ήταν 0.137 δευτερόλεπτα. Τέλος, τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Χάλκενμπεργκ βάζοντας έτσι και τη Renault στους βαθμούς.

Ο επόμενος αγώνας της F1 είναι στις 26 Νοεμβρίου στο Αμπού Ντάμπι.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.