![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/8/26/photon26256f68950.jpg?itok=R5nBoon_)
Ο αγώνας του Βελγίου που έγινε στην πίστα του Σπα σηματοδότησε την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα αλλά και την επαναφορά της Ferrari και του Σεμπάστιαν Φέτελ στις νίκες.
Ο 13ος αγώνας της χρονιάς είχε πολλή δράση η οποία, όμως, συγκεντρώνεται στους πρώτους γύρους. Τη μερίδα του λέοντος διεκδικούν τα γεγονότα της εκκίνησης στην οποία ο Χάλκενμπεργκ έχασε τα φρένα, έπεσε πάνω στον Αλόνσο και τον απογείωσε με αποτέλεσμα το μονοθέσιο του Ισπανού να σπάσει την πίσω αεροτομή του Ρικιάρντο και να καβαλήσει τη Sauber του Λεκλέρκ προτού καταλήξει στην άκρη της πίστας σε κομμάτια.
Μετά το σπάσιμο της πίσω αεροτομής ο Ρικιάρντο έχασε ελαφρώς τον έλεγχο της Red Bull και η εμπρός αεροτομή του ακούμπησε το πίσω δεξί ελαστικό του Κίμι Ραϊκόνεν το οποίο κλατάρισε. Εκτός των παραπάνω, ο Μπότας που εκκινούσε από την τελευταία σειρά έχασε και αυτός το φρενάρισμα και χτύπησε στην πίσω μεριά της Williams του Σιρότκιν.
Φυσικά αυτά τα συμβάντα θα έφερναν το αυτοκίνητο ασφαλείας εντός της πίστας όπως και έγινε όμως μέχρι να ληφθεί η απόφαση και να ανάψουν οι αντίστοιχες ενδείξεις στα τιμόνια των οδηγών ο Φέτελ είχε προλάβει να προσπεράσει τον Λιούις Χάμιλτον στην ευθεία Kemel και να πάρει έτσι την πρωτοπορία του αγώνα.
Όταν έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας ο Γερμανός άνοιξε τη διαφορά και στη συνέχεια έκανε διαχείριση ώστε να την κρατάει πάνω από τα 3 δευτερόλεπτα. Έτσι όταν ο Βρετανός μπήκε για αλλαγή ελαστικών, στον επόμενο γύρο έκανε το ίδιο και ο Φέτελ καταφέρνοντας να βγει στην πρώτη θέση. Από εκεί και έπειτα η διαφορά συνεχώς άνοιγε μέχρι που στο τέλος έφτασε περίπου τα 10 δευτερόλεπτα.
Πιο πίσω, πολύ καλή εκκίνηση είχαν κάνει οι δύο Force India με τον Πέρεθ να περνάει τον Οκόν όμως μέσα στους πρώτους 15 γύρους ο Φερστάπεν είχε περάσει και τους δύο με τον υπόλοιπο αγώνα να είναι εντελώς απροβλημάτιστος για τον Ολλανδό.
Τις εντυπώσεις έκλεψε ο Μπότας ο οποίος αναγκάστηκε να περάσει σχεδόν όλο το γκριντ αφού εκκινούσε από το τέλος. Τελικά ο Φινλανδός κατάφερε να βρεθεί στην τέταρτη θέση, βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο τη Mercedes να αυξήσει κατά 5 βαθμούς τη διαφορά της από τη Ferrari στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Πέραν των Χάλκενμπεργκ, Αλόνσο και Λεκλέρκ που εγκατέλειψαν ήδη από την πρώτη στροφή, εκτός αγώνα έμεινε τελικά και ο Ραϊκόνεν καθώς είχε προκληθεί ζημιά στο μονοθέσιό του επειδή αναγκάστηκε να κάνει έναν ολόκληρο γύρο με τρία ελαστικά καθώς και ο Ρικιάρντο.
Στη Red Bull εκμεταλλεύτηκαν το αυτοκίνητο ασφαλείας και αντικατέστησαν την πίσω αεροτομή του Αυστραλού όμως όταν βγήκε ήταν δύο γύρους πίσω. Ωστόσο, οι “ταύροι” προέβησαν σε αυτήν την κίνηση ελπίζοντας σε ένα δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας που θα εκμηδένιζε τις διαφορές όταν, όμως, φτάσαμε στο γύρο 30 αποφάσισαν ότι πλέον είναι άσκοπη η παρουσία του Ρικιάρντο στην πίστα και του είπαν να εγκαταλείψει.
Με τη νίκη αυτή ο Φέτελ ξεπέρασε τον Αλέν Προστ και πλέον βρήκε στην τρίτη θέση με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία της Formula 1 πίσω από τον Σουμάχερ και τον Χάμιλτον.
Στη δεύτερη θέση του βάθρου των νικητών βρέθηκε ο Χάμιλτον και στην τρίτη ο Φερστάπεν. Τέταρτος είδε την καρό σημαία ο Μπότας με τις Force India των Πέρεθ και Οκόν να ακολουθούν, δείχνοντας ότι οι αναταραχές που πέρασε η ομάδα δεν τους επηρέασαν καθόλου. Γκροσζάν και Μάγκνουσεν έφεραν τη Haas στις θέσεις 7 και 8 με τον Γκασλί να ακολουθεί στην ένατη θέση. Ο Έρικσον έκλεισε τη δεκάδα συνεχίζοντας τις καλές παρουσίες της Sauber παρά την απουσία του Λεκλέρκ.