Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βελγίου - FP3: Ξανά στην κορυφή ο Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari συνέχισε στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών από εκεί που έμεινε την Παρασκευή κατακτώντας και πάλι την πρώτη θέση δείχνοντας ότι ίσως να βρίσκεται ελάχιστα πιο μπροστά από τη μεγάλη της αντίπαλο, Mercedes.

Σε κάθε περίπτωση οι διαφορές είναι τόσο μικρές που θεωρείται δεδομένο ότι η μάχη μεταξύ των Φέτελ, Ραϊκόνεν και Χάμιλτον για την pole position θα είναι πολύ κλειστή. Σε αυτή τη μάχη δε θα μπορέσει να συμμετάσχει ο Μπότας ο οποίος θα ξεκινήσει από το τέλος του γκριντ λόγω ποινής για τοποθέτηση του τέταρτου κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το FP3 χαρακτηρίστηκε από τις προσπάθειες όλων των οδηγών για επίτευξη γρήγορων γύρων όμως η δράση στην πίστα διακόπηκε περίπου 12 λεπτά πριν το τέλος όταν στην αρχή της ευθείας Kemel ο Μπότας δεν είδε από τους καθρέφτες του τον Στοφέλ Φαντόρν που πλησίαζε με μεγαλύτερη ταχύτητα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός της McLaren να αναγκαστεί να πατήσει στο χορτάρι και να χάσει τον έλεγχο του μονοθεσίου του το οποίο ακούμπησε με τον τοίχο και υπέστη ένα μικρό σπάσιμο στην πίσω αεροτομή.

Το πράσινο φως άναψε και πάλι όμως ο οδηγοί είχαν μόλις 2 λεπτά στη διάθεσή τους. Τελικά οι μόνοι οδηγοί που κατάφεραν να κάνουν έναν ακόμα χρονομετρημένο γύρο ήταν ο Λεκλέρκ, οι δύο της Willams, ο Χάλκενμπεργκ και οι δύο της Red Bull.

Η τελική δεκάδα βρήκε τις δύο Ferrari των Φέτελ και Ραϊκόνεν στην κορυφή με τις Mercedes των Χάμιλτον και Μπότας πίσω τους ενώ στην πέμπτη και έκτη θέση ήταν οι Red Bull των Φερστάπεν και Ρικιάρντο. Έβδομος κατετάγη ο Λεκλέρκ με τους Πέρεθ, Χάλκενμπεργκ και Οκόν να κλείνουν τη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.