Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Βελγίου - FP1: Ασυνήθιστη εικόνα

του Σωτήριου Χάλλα

Το καλοκαιρινό διάλειμμα για τη Formula 1 τελείωσε με την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών η οποία σηματοδότησε την έναρξη του Γκραν Πρι του Βελγίου.

Η κατάταξη μετά από 90 λεπτά δοκιμών ήταν μια εικόνα που δεν έχουμε συνηθίσει αφού στις δύο πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Ferrari των Φέτελ και Λεκλέρκ, με τις Red Bull των Φερστάπεν και Άλμπον να ακολουθούν και τις Mercedes των Μπότας και Χάμιλτον να είναι ακόμα πιο πίσω.

Βέβαια, τα γερμανικά μονοθέσια είναι τα μοναδικά που έκαναν τον ταχύτερο γύρο τους με τη μέση γόμα σε σχέση με τη μαλακή που χρησιμοποίησαν όλοι οι υπόλοιποι, ενώ ο Χάμιλτον αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στο ξεκίνημα της διαδικασίας με τον κινητήρα και την τηλεμετρία.

Πίσω από τις τρεις ισχυρότερες ομάδες βρέθηκε ο Στρολ σε ένα πολύ καλό πλασάρισμα για τη Racing Point με τον Ρικιάρντο να ακολουθεί. Την καλή απόδοση της Racing Point επιβεβαίωσε η ένατη θέση του Πέρεθ. Ο Σάινθ ήταν εκείνος που κατέλαβε τη δέκατη θέση.

Σίγουρα η κατάταξη μοιάζει ασυνήθιστη και αν είχαμε κάτι αντίστοιχο στον αγώνα ή/και στις κατατακτήριες θα βοηθούσε να αυξηθεί το θέαμα, αφού κάθε υγιής φίλαθλος της Formula 1 θέλει να βλέπει εναλλαγές στην κορυφή, όμως ακόμα είναι πολύ νωρίς για να βγάλουμε τα οποιαδήποτε συμπεράσματα αφού τα πάντα μπορούν να ανατραπούν.

Η συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου θα δοθεί στις 16:00 με τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.