Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ουγγαρίας: Πόλεμος δηλώσεων Red Bull - Renault

του Σωτήριου Χάλλα

Παρά το γεγονός ότι η Red Bull αποφάσισε να χωρίσει τους δρόμους της με τη Renault στο τέλος της χρονιάς, συνεχίζει να πετάει βέλη προς τη γαλλική ομάδα με τελευταία αφορμή την εγκατάλειψη του Φερστάπεν στον 6ο γύρο του Γκραν Πρι της Ουγγαρίας.

Ο Ολλανδός οδηγός αναγκάστηκε να σταματήσει όταν η μονάδα ισχύος του μονοθεσίου του έπαψε να λειτουργεί. Η αιτία της βλάβης ανακοινώθηκε λίγο αργότερα ότι ήταν μια δυσλειτουργία στη μονάδα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (την MGU-K) η οποία είναι και το πιο ευάλωτο κομμάτι των υβριδικών μηχανών που χρησιμοποιούνται από το 2014.

Την ώρα που εγκατέλειπε, ο Φερστάπεν εκφράστηκε με ιδιαίτερα έντονο και επικριτικό τρόπο για τη Renault μέσω του ασύρματου και η στάση αυτή συνεχίστηκε αργότερα στις δηλώσεις του επί κεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος άφησε να υπαινιχθεί ότι η Renault ίσως και να προκαλεί εσκεμμένα βλάβες στους κινητήρες που προορίζονται για τους “ταύρους”.

Η απάντηση της γαλλικής ομάδας και κατασκευάστριας κινητήρων ήταν σκληρή και λιτή καθώς αυτό που είπε ο Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, επί κεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Renault, είναι ότι τα ανώτερα στελέχη της εταιρείας έχουν σταματήσει να διαβάζουν τις δηλώσεις του Χόρνερ από το 2015.

Κλείνοντας, είπε ότι πλέον δε θέλουν να έχουν καμία σχέση με την αυστριακή ομάδα και είναι ευτυχείς που αυτό έχει ήδη δρομολογηθεί για το 2019.

Στην εικόνα βλέπουμε τον Σιρίλ Αμπιτεμπούλ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.