![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/4/photon29586f79263.jpg?itok=Bjo784GJ)
Τελικά ο Φερστάπεν δεν κατάφερε να μετατρέψει την πρώτη του pole position σε νίκη αφού ο Χάμιλτον και η στρατηγική της Mercedes ήταν ο συνδυασμός που πήρε την πρωτιά στο Ουγγρικό Γκραν Πρι.
Στην εκκίνηση τα πάντα κύλησαν ομαλά σχεδόν για όλους, με εξαίρεση τον Μπότας ο οποίος δεν ξεκίνησε καλά με αποτέλεσμα να δεχτεί επίθεση από τους Χάμιλτον και Λεκλέρκ.
Τόσο ο Βρετανός, όσο και ο Μονεγάσκος κατάφεραν να περάσουν τον Φινλανδό, όμως και στις δύο περιπτώσεις υπήρξαν μικροεπαφές. Στη δεύτερη επαφή ο Μπότας έχασε ένα μικρό κομμάτι από την εμπρός αεροτομή του με αποτέλεσμα να χάνει πολύ χρόνο. Έτσι, μετά από μερικούς γύρους η Mercedes τον κάλεσε για αλλαγή αεροτομής και ελαστικών. Τα γεγονότα της εκκίνησης ήταν αυτά που όρισαν τον αγώνα της Mercedes με τον αριθμό 77 και δεν επέτρεψαν κάτι καλύτερο από την όγδοη θέση.
Στην κορυφή φάνηκε από νωρίς ότι ο αγώνας θα κριθεί ανάμεσα στους Χάμιλτον και Φερστάπεν. Η διαφορά μεταξύ τους έμενε σταθερή και κινούνταν συνεχώς στα δύο δευτερόλεπτα. Όταν άρχισε να μειώνεται η Red Bull κάλεσε πρώτη τον οδηγό της για αλλαγή ελαστικών, με αποτέλεσμα να καταφέρει να τον βγάλει και πάλι στην πρώτη θέση (μετά την αλλαγή και του Χάμιλτον), με τη διαφορά στα έξι δευτερόλεπτα.
Παρ’ όλα αυτά ο οδηγός της Mercedes μείωσε γρήγορα και στον γύρο 39 προσπάθησε να προσπεράσει στη στροφή 4, όμως αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας. Όσο περνούσαν οι γύροι η Mercedes καταλάβαινε ότι μία προσπέραση επί ίσοις όροις θα ήταν αρκετά δύσκολη, οπότε κατέφυγε στη στρατηγική.
Στον 48ο γύρο κάλεσε τον Χάμιλτον και του έβαλε τη μέση γόμα. Με αυτόν τον τρόπο ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είχε 22 γύρους για να καλύψει μια διαφορά περίπου 22 δευτερολέπτων. Και αυτό έκανε.
Στην αρχή του γύρου 66 (από τους 70 που έχει ο αγώνας) έπεσε κάτω από το δευτερόλεπτο και στο τέλος του ίδιου γύρου, έκανε την προσπέραση που χρειαζόταν για την πρώτη θέση.
Αμέσως μετά ο Φερστάπεν ζήτησε να μπει και αυτός στο pits, αφού πλέον τα ελαστικά του δεν είχαν άλλη ζωή. Τοποθέτησε τη μαλακή γόμα και κατάφερε να πάρει, τουλάχιστον, τον έναν επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου.
Πιο πίσω οι Ferrari δεν ενοχλήθηκαν και δεν ενόχλησαν με τον Φέτελ να τερματίζει τρίτος και τον Λεκλέρκ τέταρτος, ενώ αξιοσημείωτη είναι η επίδοση του Σάινθ που κατάφερε να πάρει τους βαθμούς της πέμπτης θέσης, αφήνοντας στην έκτη τον Γκασλί. Ο Ραϊκόνεν έκανε, επίσης, πολύ καλό αγώνα με την έβδομη θέση που πέτυχε, μπροστά από τον Μπότας. Νόρις και Άλμπον ήταν οι τελευταίοι της πρώτης δεκάδας.
Με αυτό το αποτελεσμα ο Χάμιλτον ισοφάρισε τον Σουμάχερ όσον αφορά τις νίκες στο Ουγγρικό Γκραν Πρι, αφού έφτασε τις 7. Το μοναδικό Γκραν Πρι που κάποιος οδηγός έχει περισσότερες νίκες είναι το Γαλλικό. Ο Σουμάχερ έχει και αυτό το ρεκόρ, έχοντας κερδίσει στη γενέτειρα του μηχανοκίνητου αθλητισμού οχτώ φορές.
Μπορεί στην Ουγγαρία να είχαμε και πάλι νίκη μιας Mercedes, όμως αυτή τη φορά χρειάστηκε να δοθεί έντονη μάχη και να επιστρατευθεί μια πολύ έξυπνη στρατηγική. Επιπλέον, είδαμε δύο μονοθέσια διαφορετικών ομάδων να μάχονται σχεδόν σε όλο τον αγώνα για την πρωτιά, κάτι που μόνο καλό μπορεί να είναι για το άθλημα. Ελπίζουμε στο μέλλον να δούμε και άλλους τέτοιους αγώνες και οι ανταγωνιστικές ομάδες να γίνουν περισσότερες.