Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ουγγαρίας - FP2: Έκπληξη από τον Γκασλί

του Σωτήριου Χάλλα

Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών για το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας είχε αποτέλεσμα έκπληξη, αφού ο Γκασλί εκμεταλλεύτηκε τις μεταβολές του καιρού και κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση του πίνακα με τους χρόνους.

Ο Γάλλος βγήκε πολύ νωρίς για να κάνει τους πρώτους του γύρους έτσι πρόλαβε να "γράψει" χρόνο με τα μαλακά ελαστικά, κάτι που δεν έκαναν οι υπόλοιποι οδηγοί καθώς λίγη ώρα μετά άρχισε να βρέχει. Ο μόνος που βρέθηκε κοντά του ήταν ο team mate του, Φερστάπεν, ο οποίος έκανε χρόνο με τα μεσαία ελαστικά.

Όταν άρχισε να βρέχει σχεδόν όλοι οι οδηγοί έμειναν στα pits, μέχρι η πίστα να βραχεί αρκετά ώστε να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν τα ενδιάμεσα ελαστικά.

Φυσικά με τα ενδιάμεσα δεν μπορούσαν να πέσουν οι χρόνοι οπότε η δυάδα Γκασλί - Φεεστάπεν έμεινε στην κορυφή με τους Χάμιλτον και Μπότας να ακολουθούν. Ο Ρικάρντο κατάφερε να ανέβει μέχρι την πέμπτη θέση και ο Ραϊκόνεν μέχρι την έκτη με τον Λεκλέρκ να κάνει πάλι χαμηλή πτήση, καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση.

Χούλκενμπερκ, Τζιοβινάτσι και Κβίατ έκλεισαν την πρώτη δεκάδα. Πιο πίσω ο Άλμπον είχε έξοδο στο δεύτερο γύρο του και χτύπησε στις μπαριέρες, φέρνοντας ολιγόλεπτη διακοπή στη διαδικασία. Μετά την αλλαγή κινητήρα του Μπότας στο FP1 τώρα ήταν η σειρά του Σάινθ, με τη McLarwn να προχωράει στην ίδια κίνηση λόγω προβλήματος με την πίεση του νερού.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.